CyclingGirl
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is er eigelijk nog verschil in detectietijd tussen bloed en urine controle's?
zeg het,epo bij profs is verleden tijd ( behalve opgelost voor bloedtransfusies)
igf vooral een grote hit voor de moment en blijkbaar test ook(vooral test susp)
Epo bij de profs is echt geen verledentijd. Als er iets goed gecontroleerd te pakken is is het epo.
Als ze lage doseringen pakken is het maximaal 3dagen op te sporen.
En als je het niet geloofd kijk dan ff naar de gemiddelden morgen in de tijdrit. Ik weet nu al dat ze weer net zo hoog zijn als een 5 en 10 jaar geleden. Het zal hoogstens 1 a 2 km/h verschil maken. En dat rij je niet op test of igf.
Daarnaast is test wel makkelijker op te sporen als epo (dat blijkt de laatste tijd toch). Dus ik denk nog altijd dat epo de doping van nu, het verleden en het heden blijft.
als je microdosissen gebruikt is epo 12u opsoorbaar (micro-dosis is 4000 ie per dag).
voor microdosisen is 1000iu al teveel,weet niet waar jij dit uithaalt.jou dosis van 4000iu is zeker 3à4 dagen iv opspoorbaar en sq 10dagen
sorry, ik bedoelde wel degelijk 400 iu.
(tussen 5 en 10 eenheden per kg per dag is een microdosis).
als je je htc bijvoorbeeld op 48 brengt, moet je 3000-4000 iu per week zetten om die hct constant te houden. als je 400 per dag zet kom je bijna aan 3000.
zo werken microdosissen
Zo kun je ook met test werken. Gewoon na de wedstrijd of controle pakken.tenzij je natuurlijk onverwachte controles kunt krijgen.
idd, in 1 keer is beter.
400 iu is normaal 12u opspoorbaar, dus als je 's avonds zet, is dat 's ochtends al niet meer opspoorbaar
tenzij je natuurlijk onverwachte controles kunt krijgen.
idd, in 1 keer is beter.
400 iu is normaal 12u opspoorbaar, dus als je 's avonds zet, is dat 's ochtends al niet meer opspoorbaar
daarom is het leuk amateur te zijn,dan heb je deze nooit(kan wel in theorie)