AndroidHealthClinic

epo

'Normale dosering epo is 4000iu per keer, en dit voor 2x per week. Naarmate je korter je bij de dag komt dat je moet presteren wordt de dosering nog wel eens opgevoerd. Maar is niet noodzakelijk.
Je zou dus de constante dosis kunnen aanhouden voor een maand of 2

Hoe kom je aan deze info?

In boeken zoals van Willie Voet worden wel waardes en inamen per atleet bekend gemaakt .

ben bij genoeg epokuurtjes betrokken geweest ivm wielrennen en andere duursport om te weten hoe het werkt. Ook met het "zuiver"maken van je bloed voor controle.
Je kunt epo nemen tot 5 dagen voor de controlle en de controlle nog glansrijk doorstaan. Mits je normaal blijft doen ivm dosering en lengte. Dit ivm afbraakstoffen

ben bij genoeg epokuurtjes betrokken geweest ivm wielrennen en andere duursport om te weten hoe het werkt. Ook met het "zuiver"maken van je bloed voor controle.
Je kunt epo nemen tot 5 dagen voor de controlle en de controlle nog glansrijk doorstaan. Mits je normaal blijft doen ivm dosering en lengte. Dit ivm afbraakstoffen

Als ik eens veel tijd heb zal ik eens wat materiaal voor een sticky doorsturen naar de mods.

Zoals Kenjie al zegt, in het boek van Willy Voet staan schema's in maar die liggen qua hoeveelheden ver beneden de werkelijkheid.
Dit is vooral gedaan omdat amateurs de schema's klakkeloos overnemen zonder na te denken hoe men tot zoiets komt.

Epo-gebruik is maatwerk.

Ze beoordelen je hematocriet met procenten.. Maar aangezien ieders hema anders is, kun je door gaan als natuurlijk hoge aanmaak... Hiermee wordt ook veel gesjoemeld dacht ik.

Cool , wat zijn BB toch sissi's :D
Leuk artikel .

leg uit

ben

Dit geld enkel voor subcutaan . IV is na 6 uur niet meer op te sporen . Tenzij je knalt met 40 000ui .... maar een normale dosis gaat . Maar nu wat is met die " controle " . Eigenlijk helemaal niet belangrijk . Je zet niet voor je gaat koersen . De neo of welke epo dan ook heeft een week tijd nodig + de nodige suplementen om RBC aan te maken .

Misschien nie echt een vraag om hier te stellen, maar hoe kom je in contact met een dokter die je hierin kan begeleiden? Vind het nogal een moeilijke vraag om zomaar aan gelijk welke doc te stellen :o
Ben er ook wel van overtuigd dat je er beter vanaf blijft zonder wetenschappelijke begeleiding.. maar in mijn directe omgeving ken ik zo niemand die begeleid wordt..

Misschien nie echt een vraag om hier te stellen, maar hoe kom je in contact met een dokter die je hierin kan begeleiden? Vind het nogal een moeilijke vraag om zomaar aan gelijk welke doc te stellen :o
Ben er ook wel van overtuigd dat je er beter vanaf blijft zonder wetenschappelijke begeleiding.. maar in mijn directe omgeving ken ik zo niemand die begeleid wordt..
ga es naar de bakker of de lokale imker (gesneden brood en bijen enzo :p)

maar serieus, genoeg sportdokters in belgie die voor het juiste bedrag zelf de shots zetten ;)

..

Laatst bewerkt:
Als ik eens veel tijd heb zal ik eens wat materiaal voor een sticky doorsturen naar de mods.

Zoals Kenjie al zegt, in het boek van Willy Voet staan schema's in maar die liggen qua hoeveelheden ver beneden de werkelijkheid.
Dit is vooral gedaan omdat amateurs de schema's klakkeloos overnemen zonder na te denken hoe men tot zoiets komt.

Epo-gebruik is maatwerk.

Laat maar doorkomen dat stickymateriaal! DBB mist nog de nodige info over deze shizzle. :thumb:

Klopt het dat net over de grens in Duitsland verkrijkbaar is ZONDER voorschrift? Van Spanje had ik dit reeds gehoord maar van Duitsland?

is er iemand die dit kan bevestigen?

Ik heb ook nog een prangende vraag. Zorgt EPO toediening voor hoge bloeddruk? Kan er niks over vinden.

Ik heb ook nog een prangende vraag. Zorgt EPO toediening voor hoge bloeddruk? Kan er niks over vinden.

Kan inderdaad wel wat bloeddrukstijging veroorzaken. Meer rode bloedcellen in je bloedbaan, je bloed wordt iets stropiger en je hart moet dus iets steviger pompen om je bloed rond te krijgen. Meer bloedcellen betekent ook meer vocht dus een groter plasmavolume wat ook je bloeddruk doet stijgen. Maar het is allemaal maar tijdelijk. Je lichaam past zich vrij vlot aan.

Hoeveel je spuit en volgens welk schema is zeer afhankelijk van je gewicht en van de kans op out of competition controles. Dan doe je best dagelijks minimale doses.:cool:

Ik zet 4000 IU om de 2 dagen. Meestal tussn de 30000 en 40000 in 1 kuurtje.
Als ik dan een dag of 5 na elkaar barstende hoofdpijn ??? heb, dan heb ik voldoende gehad. Ook wel een veel voorkomend symptoom van verhoogde bloeddruk.
En vanaf dan begin je toch al serieus de effecten gewaar te worden.
:fu:

Laatst bewerkt:
is er nu echt niemand van het forum dat kan bevestigen of die indianverhalen nu kloppen fo niet wat betrert aankoop van neorecormon zonder voorschrift in Duitse apotheken. Ik zou graag myn kuur verder zetten aangezien ik toch merk dat toch meer vooruitgang geeft dan bijvoorbeeld enkel Igf te gebruiken. Na het checken van Duitse sites lijkt het me toch dat het in Duitsland ook "rezeptplichtig" is

IMO gevaarlijker op korte termijn dan anabolen
is al 10 keer gezegd waarom nl:
je bloed wordt siroop bij wijze van spreken met alle gevolgen van dien zoals trombose met infarcten en embolen tot gevolg.

Een aantal jaar geleden verklaarde iedereen je voor gek als je aan de sth ging.Momenteel lurkt iedereen eraan.Zo gaat het ook met epo.Let maar op.

Word. Zelfde gold voor T3, insuline en DNP was helemaal taboe. Dat gaat nog maar over een jaar of 2 terug.

Terug
Naar boven