XXL Nutrition

eprex

Measurement of the r-HuEPO following multiple dose intravenous administration revealed a half-life of approximately 4 hours in normal healthy volunteers and a more prolonged half-life in renal failure patients, approximately 5 hours.
Subcutaneous route
Following subcutaneous injection, serum levels are much lower than those achieved following intravenous injection, the levels increase slowly and reach a peak between 12 and 18 hours post-dose. The peak is always well below that achieved using the intravenous route.
There is no accumulation. The half-life is difficult to evaluate for the subcutaneous route and is estimated to be about 24 hours. The bioavailability of subcutaneous injectable erythropoietin is much lower than that of the intravenously administered EPREX i.e. approximately 20%.

wat is de detectietijd van eprex?

heb gehoord dat deze laag is bij kleine dosis van +-1000IU ???

eprex heeft een veel langer detectietijd dan gewone epo,daar eprex niet EOD moet gezet worden maar voldoende is 1x per week.Eprex werd ontwikkeld om de vele malen epo in te spuiten te verminderen.voor sporters is die nadelig omwille van detectietijd.Ook te zien if je IV of SQ injecteerd.SQ,stuk langer op te sporen.maar de micro dosisen worden idd meer en meer toegepast om die detectietijden nog wat in te korten

Verschilt de werking en de detectie tijd per merk?
Hoelang blijft epo dan opspoorbaar als je spuiten van 10.000IU neemt?
Als je deze op maandag zet of zondagavond kun je dan de volgende zondag weer zonder zorgen naar de controle?

Ik heb me namelijk laten vertellen dat het na een dag op 3 niet meer opspoorbaar is.

Verschilt de werking en de detectie tijd per merk?
Hoelang blijft epo dan opspoorbaar als je spuiten van 10.000IU neemt?
Als je deze op maandag zet of zondagavond kun je dan de volgende zondag weer zonder zorgen naar de controle?

Ik heb me namelijk laten vertellen dat het na een dag op 3 niet meer opspoorbaar is.

idd 3a4 dagen uit urine verdewenen,wel nog op te sporen bij bloedcontrole

gisteren op tv in terzake;

als je epo zet in kleine dosissen dagelijks (microdosissen) is het na 12 uur niet meer op te sporen....

nieuwe epo verkrijgbaar in belgie, deze is afkomstig van menselijke cellen(i.p.v. hamstercellen) dus zijn niet en nog niet op te sporen door testen van UCI (renners zijn er waarschijnlijk al jaren mee bezig :D )

leuk docu gisteren :)

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is dynepo.

heb alleen geen idee waar deze verkrijgbaar is.

eprex en neorecormon in iedere apotheek

400 eenheden is naar het schijnt na een dag niet meer te vinden.
intraveneus is het minder lang opspoorbaar dan gewoon in de arm.

400 eenheden is naar het schijnt na een dag niet meer te vinden.
intraveneus is het minder lang opspoorbaar dan gewoon in de arm.

iv is wel in de arm.sq is in de buik en daar blijft het wat langer opspoorbaar omdat de opname ook gezapeger gaat dan iv.

Apotheken

Ik ben een paar maal in Aken bij een apotheek gaan vragen voor epo, maar telkens vroeg men mij naar een voorschrift. Waarschijnlijk bij de verkeerde aangeklopt.:mad: :mad: :mad:

• Topic Starter Topic Starter
fake voorschrift maken :rolleyes:

Terug
Naar boven