Fitness Seller

Eq in eerste kuur.

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Idien jullie eq zouden nemen in je eerse kuur.

Wat voor dosering zouden jullie doen.

lees overal dat 400 aan de lage kant is en het vanaf 600 mg goed gaat werken.

Echter naast je basis test van 500 mg per week vind ik 600 eq beetje veel van het goede. Zit je over de gram per week.

De test lager is ook niet echt aan te raden.

De eq op 500 mg mischien ?

Dus week

1/10 test enth 500 mg
1/10 eq 500 mg

nakuur week 12/15

Persoonlijk vind ik eq ten alle tijde een slechte keus, maar het is idd zo dat het pas schijnt te werken bij doseringen van 600mg of hoger.

Lijkt me een prima kuurtje. Misschien je nakuur iets later inzetten of anders iets langer door laten lopen ivm de esters van bold.

In een massakuur vindt ik EQ sowieso niet goed passen. Enigste voordeel dat je er IMO van hebt is dat het je eetlust doet toenemen wat in de bulk zeer gewenst is.

En het begint idd pas zn vruchten af te werpen vanaf 600mg/week.

Ik heb mn eerste kuur met EQ gedaan en ik begon op 200mg/week maar heb dit al gauw opgevoerd naar 400mg/week.

Zelfs toen kreeg ik 0.0% toename van eetlust.

Ik heb dat nog eens een keer dunnetjes over gedaan met 600mg EQ/week en toen pas kreeg ik honger als het beest waar het oorspronkelijk voor is ontwikkeld ;)

ik heb laatst gelezen dat eq vanaf 800mg genoeg aromatiseerd om je essentiele functies die door test worden ondersteunt op zich te nemen..
is het dat je per se niet over een gram aas wil? anders zou ik idd gewoon voor 600mg gaan..ik heb ook eens met 400mg gekuurd en was niet bepaald onder de indruk!!

Dan kan je toch beter vitB injecties zetten als het om de eetlust gaat? Lijkt me stuk goedkoper.

• Topic Starter Topic Starter
Er blijft gewoon erg weinig over om te stacken met test in je eerste kuur.

Ik vind een eerste kuur met meer als een gram gewoon niet logisch.

Wat me erg in eq aanspreekt is de vertbetere vasculariteit die het zou moeten geven. Hier hoor ik echter ook maar weinig positieve ervaring over... kom niet aan met het ligt aan je vet percentage want ik heb jongens op tren vasculair hard zien worden zonder dat er maar iets aan vet af ging.

Nou ben ik me pas sinds korte tijd in de a.s aan het verdiepe en na uren lees werk en hoop threads van afgelopen jaar maar even een korte opsomming.

Even buiten de orals om

Eerst stond iedereen voor een stack deca met test. Echter komen steeds meer berichten dat deca helemaal niet mild is en iedereen adviseerd eq in de eerste kuur met test.

Mensen gaan massaal aan de eq maar zijn niet echt te spreken over de resultaten.

Deca word weer meer geadviseerd als stack met test.

Tren word steeds populairder en soms al in eerste kuren gebruikt.

Waarom onderstaande niet in de eerste cycle als je alles bij elkaar optelt.

Deca is te ondrukkend op je axis en daardoor te heftig in je eerste kuur.
EQ onder de 600 mg heeft geen zin
Trenbolone is te heftig.

Enigste wat nog optie zou zijn is winstrol.

je zou zelfs voor het volgende kunnen gaan als je onder een gram wilt blijven:

1-10 250 mg test en
1-10 600 mg bold

+ nakuur..

Zwier zei:
Idien jullie eq zouden nemen in je eerse kuur.

Wat voor dosering zouden jullie doen.

lees overal dat 400 aan de lage kant is en het vanaf 600 mg goed gaat werken.

Echter naast je basis test van 500 mg per week vind ik 600 eq beetje veel van het goede. Zit je over de gram per week.

De test lager is ook niet echt aan te raden.

De eq op 500 mg mischien ?

Dus week

1/10 test enth 500 mg
1/10 eq 500 mg

nakuur week 12/15

Sorry maar gaat dit nou over 100 mg per week teveel??? :rolleyes:

1gr AS /week 1ste kuur?

goed bezig

Lekker stacken met deca, heb je veel meer aan.

Ik zou hier helemaal niet voor gaan en als eerste kuur kiezen uit deze 2:
wk 1 t/m 10 300 tot 400 mg primo (afhankelijk van je lichaamsgewicht.)
of
wk 1 t/m 6 40 tot 50 mg stromba tabs p/d (ook afhankelijk van lichaamsgewicht.)
Ik zou de boldenone lekker laten wachten tot evt vervolgkuurtjes.

Zwier zei:
Ergens moet je een keer een lijn trekken. 1 gram hormonen in je lijf de eerste kuur is imo overkill

sorry bro maar dit is echt nonsens-praat

in ieder geval, succes met je kuur, ik ben er zeker v dat je deftig gaat groeien!

Kijk, iedereen reageerd weer anders.

Tren. zou ik niet een eerste kuur nemen en Deca valt voor mij ook af. Eq. kan je nemen en als je niet naar de 600mg /w wilt gaan ga je toch op de 400mg /w zitten en kijkt eens aan wat het voor je zal doen?

Als je al weet dat je er geen enorme kg's van gaat verwachten scheelt het een hele hoop. ;)

willlem zei:
sorry bro maar dit is echt nonsens-praat

in ieder geval, succes met je kuur, ik ben er zeker v dat je deftig gaat groeien!

Mocht in ooit gaan gebruiken duurt dat nog lange tijd. Ga eerst alles uitzoeken tot dat ik precies weet wat wel en niet te doen.

Non-sense praat.. jij ziet dus geen probleem met een eerste cycle van

500 mg test
600 mg eq

kun je niet gewoon eerst 10 weken, 500mg test E/week nemen als kuur?

Zwier zei:
Er blijft gewoon erg weinig over om te stacken met test in je eerste kuur.

Ik vind een eerste kuur met meer als een gram gewoon niet logisch.

Wat me erg in eq aanspreekt is de vertbetere vasculariteit die het zou moeten geven. Hier hoor ik echter ook maar weinig positieve ervaring over... kom niet aan met het ligt aan je vet percentage want ik heb jongens op tren vasculair hard zien worden zonder dat er maar iets aan vet af ging.

Nou ben ik me pas sinds korte tijd in de a.s aan het verdiepe en na uren lees werk en hoop threads van afgelopen jaar maar even een korte opsomming.

Even buiten de orals om

Eerst stond iedereen voor een stack deca met test. Echter komen steeds meer berichten dat deca helemaal niet mild is en iedereen adviseerd eq in de eerste kuur met test.

Mensen gaan massaal aan de eq maar zijn niet echt te spreken over de resultaten.

Deca word weer meer geadviseerd als stack met test.

Tren word steeds populairder en soms al in eerste kuren gebruikt.

Waarom onderstaande niet in de eerste cycle als je alles bij elkaar optelt.

Deca is te ondrukkend op je axis en daardoor te heftig in je eerste kuur.
EQ onder de 600 mg heeft geen zin
Trenbolone is te heftig.

Enigste wat nog optie zou zijn is winstrol.

Ik denk dat je echt tevreden zal zijn over test en bold. Punt is dat je niet van die gains als met deca moet verwachten, maar als ik het zo lees ben je je daar bewust van. Bovendien is het ook nog eens je eerste kuur, dus ik verwacht qua resultaat geen problemen. Voeding is wat ik me van jou kan herinneren bij jou dik in orde, daar zal het ook niet aan liggen. Ik kreeg ondanks mijn niet al te lage vetpercentage gruwelijke aders van die bold. Kan het niet met tren vergelijken want dat heb ik nog nooit gebruikt.

Dat bold onder 600mg geen zin heeft is lulkoek. Mensen doen alsof het niks doet en dat is overdreven. Met 500mg per week zoals jij in gedachte hebt zal het in combinatie met 500mg test echt wel goed werken.

Voor een 1e (massa) kuur is bv 250mg test enanth + 200mg deca een prima kuur.

Ik heb een tijd geleden dezelfde kuur aan iemand geadviseerd en hij heeft netto ongeveer 8kg gepakt.

Ik blijf erbij als je optimale massa wilt pakken, je beter met deca kunt stacken dan EQ. Voordeel van deca is dat je bij geringe doseringen nog voldoende groeit.

En ff afgezien van de resultaten ben je ook met deca ook nog goedkoper uit aangezien een vialtje EQ er in 2,5 week doorheen is.

Terug
Naar boven