AndroidHealthClinic

Eq in eerste kuur.

250mg test met 200mg deca. Vind ik ook de beste om te beginnen. De libido problemen vallen dan wel mee. Maar om nou meteen 500mg test met Eq erin te knallen vind ik nogal wat. Eq heeft veel nadelen en bijv. tren word meestal afgeraden omdat veel beginners last kunnen krijgen van aanhechtingen, door te grote krachttoename. Maar als je nou al 5 jaar intensief en goed zwaar aan het trainen ben zou het wel kunnen op 200mg/wk tren enth. met 250mg test.

lunatic zei:
250mg test met 200mg deca. Vind ik ook de beste om te beginnen. De libido problemen vallen dan wel mee. Maar om nou meteen 500mg test met Eq erin te knallen vind ik nogal wat. Eq heeft veel nadelen en bijv. tren word meestal afgeraden omdat veel beginners last kunnen krijgen van aanhechtingen, door te grote krachttoename. Maar als je nou al 5 jaar intensief en goed zwaar aan het trainen ben zou het wel kunnen op 200mg/wk tren enth. met 250mg test.

Hoeveel nadeliger is bold ten opzichte van deca? ???

lunatic zei:

valt wel mee hoor, enige nadeel is dat de praktijkresultaten grotendeels tegenvallen bij lagere doseringen.

Persoonlijk kan ik me heel goed vinden in de beredenatie van Zwier, ik beredeneer net zo.

Ik zie dat jij iedere keer uit gaat van een test op 500mg...

ik zou lekker een test-only kuur nemen van 500mg als eerste kuurtje. Helemaal goed, je gaat er toch wel op als een gek en je kan meteen goed zien hoe je op test reageert. 500mg test als eerste kuur is echt niet misselijk hoor....

Deca lijkt mij ook niks, aangezien ik erg veel verhalen heb gelezen over een langdurige onderdrukking ver na de nakuur (wat het erg moeilijk maakt om je gewonnen gains te houden).

Tren vindt ik een beetje te pittig als om als eerste kuurtje te stacken.

primo in combinatie met 500mg test is behoorlijk belastend voor prostaat en hoofdhaar (mits je hier gevoelig voor bent)

Eq vindt ik theoretisch helemaal super, maar de praktijkervaringen vallen doorgaans erg tegen. Je moet kennelijk op 600-800mg zitten, niet echt lekker als eerste kuurtje; helemaal met oogpunt dat bij deze doseringen al een behoorlijke hoeveelheid naar test wordt omgezet, en kans op bijwerkingen toeneemt(zoals hoge bloeddruk).

succes

Het nadeel van Eq is dus dat de doseringen zo hoog moeten. Meestal word daarbij ook nog vergeten dat het niet zo heel mild is voor je lichaam tov deca. En ja, over deca kan je natuurlijk ook wat zeggen maar vind ik voor de rest toch wat minder zwaar. het enige nadeel is dan de onderdrukking. Maar die is niet zo ernstig bij 200mg. Ik heb het zelf meerdere keren gebruikt en vind het pas vervelend worden bij 400mg. En dan nog, ik bouw er echt mega massa mee op die je best goed kan behouden en eventueel met wat winstrol voor de laatste 3 weken. dus het blijft de moeite waard. Ook bij 200mg.

pff, het is allemaal al gezegd geweest, doe normaal, neem 200deca en 250test (sust ofzo)

+-10kg erbij en deftige pct erna

enfin , doe wat je wil, maakt niet uit

ja zo is het, een eerste keer aanraking met aas is de beste, 500 mg test of 250 test + 200 deca slaat in als een bom.

waarom geen test-only of test + winny?
anders lijkt me test + Bold idd het beste. Hou ons in ieder geval op de hoogte; logje en pre- & postpics zou leuk zijn!
succes!

Ik krijg misschien weer t receptoren-vervuiling-verhaal op me dak..

maar waarom niet eerst licht beginnen met anavar, primo of winstrol?

Ik zou als eerste kuur nóóit een gram hormonen in de week gaan zetten, alleen maar omdat zoveel anderen over de matige werking van Bold praten alsof het een pakje boter betreft.

We hebben het hier over serious business, over hormoonbehandeling maar dan 4 keer zwaarder dan een therapeutische benadering.

Ga eerst eens kijken wat testosteron met je doet, want ik ben ook laag begonnen en kreeg genoeg bijwerkingen! Mijn eerste kuurtjes bestonden uit piramide-schema's van 50mg Deca en 100mg Test tot 200mg Deca en 250mg test, en van die 250mg test kreeg ik me toch een vochtpoten en een vocht-kop, omdat het m'n eerste keer was.

Kijk dus uit en ga niet meteen een gram hormonen zetten, is nergens voor nodig als beginneling. Start verstandig, test-only, of een combootje test en Deca. Laag gedoseerd, 250/200. Nakuurtje, en dan zien wat je eraan over houden kan.

Laat je niet opnaaien, hoge doseringen is niet voor je weggelegd in dit stadium!

JuggerNaut zei:
Ik krijg misschien weer t receptoren-vervuiling-verhaal op me dak..

maar waarom niet eerst licht beginnen met anavar, primo of winstrol?

mijn eerste kuurtje van primo/var, ondanks commentaar van velen dat ik er weinig van zou merken en dat het een k*t kuurtje met vrouwenmiddelen was, heb ik deze als helemaal super ervaren. Goeie gains gemaakt (+-5kg overgehouden) zonder enige vorm van bijwerkingen. En er is nog genoeg speling voor pittigere kuren......

Was voor mij een goede leerervaring, enige nadeel was de prijs :(

Loo zei:
mijn eerste kuurtje van primo/var, ondanks commentaar van velen dat ik er weinig van zou merken en dat het een k*t kuurtje met vrouwenmiddelen was, heb ik deze als helemaal super ervaren. Goeie gains gemaakt (+-5kg overgehouden) zonder enige vorm van bijwerkingen. En er is nog genoeg speling voor pittigere kuren......

Was voor mij een goede leerervaring, enige nadeel was de prijs :(

Prima toch! :thumbup:

en ik was van plan om 500 mg boldenone met 250 test enanthaat te zetten 10 weken lang maar nu zit ik toch wel te twijfelen als ik dit allemaal zo lees hiero!!

maar iedereen op dit forum heeft een ander mening.. tis voor mij eerste kuur die ik dan zou gaan nemen. maar ik heb gehoord dat boldenone een mild middel is...

muaythai zei:
.. tis voor mij eerste kuur die ik dan zou gaan nemen. maar ik heb gehoord dat boldenone een mild middel is...

als het je eerste keer a.a.s is zul je zeer waarschijnlijk heftig reageren.. op alles..!

muaythai zei:
en ik was van plan om 500 mg boldenone met 250 test enanthaat te zetten 10 weken lang maar nu zit ik toch wel te twijfelen als ik dit allemaal zo lees hiero!!

maar iedereen op dit forum heeft een ander mening.. tis voor mij eerste kuur die ik dan zou gaan nemen. maar ik heb gehoord dat boldenone een mild middel is...

Het ligt er maar net aan wat je wil bereiken,bro...

ik zou graag wat zwaarder willen worden en een mooie gespierde lichaam, maar zou je dat doen testo als eerste kuur of is dat weer te zwaar?

DBC01 zei:
Ik zou als eerste kuur nóóit een gram hormonen in de week gaan zetten, alleen maar omdat zoveel anderen over de matige werking van Bold praten alsof het een pakje boter betreft.

We hebben het hier over serious business, over hormoonbehandeling maar dan 4 keer zwaarder dan een therapeutische benadering.

Ga eerst eens kijken wat testosteron met je doet, want ik ben ook laag begonnen en kreeg genoeg bijwerkingen! Mijn eerste kuurtjes bestonden uit piramide-schema's van 50mg Deca en 100mg Test tot 200mg Deca en 250mg test, en van die 250mg test kreeg ik me toch een vochtpoten en een vocht-kop, omdat het m'n eerste keer was.

Kijk dus uit en ga niet meteen een gram hormonen zetten, is nergens voor nodig als beginneling. Start verstandig, test-only, of een combootje test en Deca. Laag gedoseerd, 250/200. Nakuurtje, en dan zien wat je eraan over houden kan.

Laat je niet opnaaien, hoge doseringen is niet voor je weggelegd in dit stadium!

Moet niet gekker worden :eek:

Ben het niet alleen met DBC eens, maar ook nog met de onderbouwing....

• Topic Starter Topic Starter
Eerst even reactie op wat mensen die vroegen wat er met me "aan de hand" was. Ik ben voorlopig nog steeds van plan de nk ybf naturel te doen aankomend jaar. En nee ik ga niet kuren als ik daar ga staan. Ik heb me jaren verdiept en training voeding en supplementen nu is het tijd voor de laatste materie.

Om dan even terug on topic te gaan.

Jou "eerste" kuur big r was 500 test 400 eq afsluitend met 50 mg winstrol per dag.

Zit je ook rond de gram hormonen.

Om de discussie door te trekken. Rond de 500 mg word als ok gezien. Kies je beter voor 500 mg test of een stack test deca. Voor de tegenstanders van deca enkel test of test dianabol/eventueel winstrol.

IK zou persoonlijk voor Test. only gaan dan. :)

DBC01 zei:

DAAR heb je als noob wat aan!:thumbup:

Terug
Naar boven