XXL Nutrition

Equipose ( boldenone ) voor beginner

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik lees op Finalflex dat Boldenone of equipose zeer zwaar is voor je lever en niet aan te raden is voor een kuur voor een beginner ?
En dan lees ik hier op dit forum dat dit wel kan als een beginnende kuur ?
Wat moet ik nu geloven ?
ik wil gewoon een kuur nemen , maar zit niet graag met die deca dik .
Wat kan ik nu het beste nemen om een zo min mogelijke klap te krijgen achteraf en zodat ik mijn vriendin ook af en toe nog eens kan plezieren ?
Thanxx

het is geen 17-AA oral dus kan het me niet voorstellen

Mixer zei:
Ik lees op Finalflex dat Boldenone of equipose zeer zwaar is voor je lever en niet aan te raden is voor een kuur voor een beginner ?
En dan lees ik hier op dit forum dat dit wel kan als een beginnende kuur ?
Wat moet ik nu geloven ?
ik wil gewoon een kuur nemen , maar zit niet graag met die deca dik .
Wat kan ik nu het beste nemen om een zo min mogelijke klap te krijgen achteraf en zodat ik mijn vriendin ook af en toe nog eens kan plezieren ?
Thanxx

Als je geen bold wil nemen kun je gewoon een basis van 250 test enth en 200 deca nemen, dan is de kans vrij nihil op een deca d*ck en evt nog je laatste weken pregnyl zetten :thumbs:

Idd. onzin. Boldenone legt geen overdreven druk op je organen, niet de druk waar je bij middelen als tren, dboll, winstrol, halo en oxy aan moet denken.

Ik ben persoonlijk geen voorstander van Boldenon als eerste kuur-middel. Het is niet voor niets een 'paardenmiddel' letterlijk en figuurlijk. Dan heb ik het dus over de originele VM Labs Ganabol, da's een vee-steroid. Vroeger, zo'n 5 jaar geleden, was een veterinair steroid in mijn omegeving 'the next level' zoals HGH dat nu is. Trek je eigen conclusies! :)

Ja ok misschien niet geschikt als een eerste kuur maar van die leverbelasting is opzich geen reden, veel mensen gebruiken ook orals als eerste kuur of orals in hun eerste kuur....misschien weet iemand te vertellen in wat voor een verhouding het staat tot een 17AA???

4cc

DBC01 zei:
Ik ben persoonlijk geen voorstander van Boldenon als eerste kuur-middel. Het is niet voor niets een 'paardenmiddel' letterlijk en figuurlijk. Dan heb ik het dus over de originele VM Labs Ganabol, da's een vee-steroid. Vroeger, zo'n 5 jaar geleden, was een veterinair steroid in mijn omegeving 'the next level' zoals HGH dat nu is. Trek je eigen conclusies! :)

Boldenon lijkt me over het algemeen een mild middel, maar ja wat kan ik er over zeggen heb boldenon nooit gebruikt dus ja...

Boldenone is op zich nog een vrij mild AS dat vrijwel niet aromatiseert. In verhouding tot orals voor wat de impact op de lever betreft is boldenone beter dan wat voor oral dan ook. Ook bij het gerbuik van Boldenone tot een dosering van 400 mg p/w is de kans op een laag libido nihil

Terug
Naar boven