Valentijn88
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Beste mensen,
Al jaren zit ik op een gewicht van 71-73 kg. Of ik nou weken niet sport en twee keer per week veel bier drink en kebab neem na het uitgaan, of wanneer ik wel veel sport.
Nu heb ik de discipline gevonden om veel te sporten.
- 1 á 2 keer per week kickboksen (1,5u)
- 2 á 3 keer per week fitness (krachttraining, 1u)
- 1 á 2 keer per week hardlopen (45 min)
Al met al sport ik 5 keer per week
Dit doe ik nu zes maanden en tot mijn frustratie zit ik nog altijd op hetzelfde gewicht. Mijn doelstelling is om binnen vier maanden is een gewicht van 80 kg te bereiken. Ik ben 24 jaar en 1.80m.
Voeding
's Morgens: 1 boterham kipfilet, 1 boterham tonijnsalade, 1 glas sinaasappelsap
's Middags: 2 eieren, 1 kiwi, 1 banaan, 4 á 6 boterhammen kipfilet
's Avonds: In ieder geval twee keer per week pasta.
Na het trainen neem ik altijd een eiwitshake. Ik neem er ook nog een voor het slapen gaan. Bij dagen dat ik niet train, neem ik er 's morgens een en een voor het slapen gaan. Na het kickboksen neem ik altijd pasta. Voor het trainen van elke sport neem ik altijd een shake creatine.
Nu is mijn vraag: Wat gaat er mis? Is het goed om misschien pinda's in de avond te eten? En hoe zit het met vetten? Ik heb gelezen dat het goed is om veel boter op de boterhammen te smeren, mayonaise te eten en volle melk bij de shake te nemen. Ergens anders lees ik dat het goed is om magere melk te nemen. Ik neem nu magere melk bij de shake.
Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer. Hoe kan ik in gewicht aankomen, spieren kweken en geen pens krijgen?
bvd!
Al jaren zit ik op een gewicht van 71-73 kg. Of ik nou weken niet sport en twee keer per week veel bier drink en kebab neem na het uitgaan, of wanneer ik wel veel sport.
Nu heb ik de discipline gevonden om veel te sporten.
- 1 á 2 keer per week kickboksen (1,5u)
- 2 á 3 keer per week fitness (krachttraining, 1u)
- 1 á 2 keer per week hardlopen (45 min)
Al met al sport ik 5 keer per week
Dit doe ik nu zes maanden en tot mijn frustratie zit ik nog altijd op hetzelfde gewicht. Mijn doelstelling is om binnen vier maanden is een gewicht van 80 kg te bereiken. Ik ben 24 jaar en 1.80m.
Voeding
's Morgens: 1 boterham kipfilet, 1 boterham tonijnsalade, 1 glas sinaasappelsap
's Middags: 2 eieren, 1 kiwi, 1 banaan, 4 á 6 boterhammen kipfilet
's Avonds: In ieder geval twee keer per week pasta.
Na het trainen neem ik altijd een eiwitshake. Ik neem er ook nog een voor het slapen gaan. Bij dagen dat ik niet train, neem ik er 's morgens een en een voor het slapen gaan. Na het kickboksen neem ik altijd pasta. Voor het trainen van elke sport neem ik altijd een shake creatine.
Nu is mijn vraag: Wat gaat er mis? Is het goed om misschien pinda's in de avond te eten? En hoe zit het met vetten? Ik heb gelezen dat het goed is om veel boter op de boterhammen te smeren, mayonaise te eten en volle melk bij de shake te nemen. Ergens anders lees ik dat het goed is om magere melk te nemen. Ik neem nu magere melk bij de shake.
Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer. Hoe kan ik in gewicht aankomen, spieren kweken en geen pens krijgen?
bvd!
Laatst bewerkt:

voorzichtig gokje; je zit nu op 2000-2500kcal, wat met al die sport en je wens om spier aan te zetten veel te weinig is. ga eens op 3000-3500kcal of hoger zitten.