Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ziet dat maar graag gebeuren he, dat Turkije bij europa komt en lekker op de westerse toer gaat.
Alle turkse cultuur en waardes overboord gooien samen met de volksreligie waarbij iedereen lekker ongelovige kuffaars worden. Jij zou je er direct thuisvoelen eh?

In mijn ogen een aanval op de integratie zoals die heden des daags speelt. En dat wilt zonodig bij de EU. Hopelijk zien mensen nu in dat dat gewoonweg niet kan.

En wat heeft dit met de brand in de flat te maken? Kozen hun zelf daar niet voor, om daar te wonen, om zoveel kinderen te nemen, om zoveel inwonende te nemen?
Ik heb er verder weinig overgelezen hoe het zit met de gezinnen die daar woonden.
Maar als het een geld kwestie is, dan had je daar al vooruit moeten denken. En dus wat heeft die man er dan mee te maken.
En waarom vind hij dat er persé turkse parlementariërs en burgermeesters moeten komen?
Dit draagt nergens aan bij, als wij hier zo iemand hadden uit elke nationaliteit (160 nationaliteiten in Nederland dacht ik), dan zou iedere kamer zetel 1 land vertegewoordigen.
Gezelliggggggggg

), en dat alleen door een handvol Turkse extremisten.spiertje is wel het sterotype waar de media het altijd over heeft en door over moet hameren... Erdogan die stimuleert dit blijkbaar....
ik hoop dat 'die turken' nooit, maar dan ook nooit bij de EU komen!
en spiertje... ga toch fietsen stelen, sukkel

Jij ziet dat maar graag gebeuren he, dat Turkije bij europa komt en lekker op de westerse toer gaat.
Alle turkse cultuur en waardes overboord gooien samen met de volksreligie waarbij iedereen lekker ongelovige kuffaars worden. Jij zou je er direct thuisvoelen eh?
De Brand is wat ze hier op de radio vertellen ontstaan door een elektrisch-defekt in de kelder.
De verhuurder van het "Mehrfamilienhaus" is een turk.
Vaker hebben de huurders geklaagt over de slechte toestand van dit gebouw.
De turkse eigenaar heeft die ignoreert.
Na de brand zijn de turken er meteen van uitgegaan dat dit een rasistische aanslag was
Een brandweerman (die mensen red en zichzelf in gevaar brengt daarvoor) is door een stel Turken in het ziekenhuis geslagen
Tja daar hebben we die extremisten weer he die er meeteen van uitgaan dat het een rasistishe aanslag is, en zelfs brandweerlui die mensen helpen, ziekenhuis rijp slaan.
Zo worden de Turken natuurlijk nog populairder in Duitsland (cynisch), en dat alleen door een handvol Turkse extremisten.