Fitness Seller

Erdogan: Niet te veel integreren

Niet te veel integreren > terug naar eigen land

Jij ziet dat maar graag gebeuren he, dat Turkije bij europa komt en lekker op de westerse toer gaat.
Alle turkse cultuur en waardes overboord gooien samen met de volksreligie waarbij iedereen lekker ongelovige kuffaars worden. Jij zou je er direct thuisvoelen eh?

Je geeft zelf al aan dat je jezelf niet thuisvoelt, waarom dan niet gewoon vertrekken naar een plaats waar het wel beter is ? Of zien ze jou daar soms ook niet aan voor een volwaardige moslim ? :D

Laat Ze Dan Lekker Ophoepelen Terug Naar Dat Prachtland!

Die soepkip komt dan ook nog eens op met zijn vrouw die een hoofddoek draagt. Pure provocatie.

Ik word moe van dat zeer vele gepraat hoe alles wel niet moet, kan nou niemand gewoon zelf denken en verder gaan met het heden en toekomst i.p.v. groepen creeeren om gezellig bij elkaar te zijn en te horen en achter gesteld te raken van de rest van de wereld en ergens weer een excuus vandaan zien te halen als het hun weer niet naar zin is.
En zich dan ook nog 'ns gekleineerd voelen door de vele vrijheid die hier rust, en zo dus weer gaan lopen schreeuwen en zoveel mogelijk zieltjes winnen om zich te keren tegen wat dan ook.

Misschien als velen zich 'ns hadden gericht op de toekomst en het samen werken met i.p.v. het terug keren in de tijd en zich niet willen aanpassen aan dat geen waar ze zijn, dan zouden veel wereld delen er beter uit gezien kunnen hebben.

En wat heeft dit met de brand in de flat te maken? Kozen hun zelf daar niet voor, om daar te wonen, om zoveel kinderen te nemen, om zoveel inwonende te nemen?
Ik heb er verder weinig overgelezen hoe het zit met de gezinnen die daar woonden.

Maar als het een geld kwestie is, dan had je daar al vooruit moeten denken. En dus wat heeft die man er dan mee te maken.

En waarom vind hij dat er persé turkse parlementariërs en burgermeesters moeten komen?
Dit draagt nergens aan bij, als wij hier zo iemand hadden uit elke nationaliteit (160 nationaliteiten in Nederland dacht ik), dan zou iedere kamer zetel 1 land vertegewoordigen.

Gezelliggggggggg

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen als Erdogan spreekt over de gevaar van Turkse assimilatie, terwijl er sinds het ontstaan van Turkije een assimilatie beleid wordt gevoerd tegen de Koerden. Hypocrisie ten top.

spiertje is wel het sterotype waar de media het altijd over heeft en door over moet hameren... Erdogan die stimuleert dit blijkbaar....

ik hoop dat 'die turken' nooit, maar dan ook nooit bij de EU komen!

en spiertje... ga toch fietsen stelen, sukkel

Wat een achterlijke religieuze lul zeg die 'Erdogan'.

Religieus nationalisme...

demented ****wit.

Zelfs een van de weinige lichtpuntjes voor de islamitische wereld, Turkije, glijdt nu ook af. Nee hoor mooi geloof die islam, vooral al die ontelbare héle kleine groepjes en zeldzame uitzonderingen op het vredelievende en tolerante karakter van dat geloof zijn schitterend.

In mijn ogen een aanval op de integratie zoals die heden des daags speelt. En dat wilt zonodig bij de EU. Hopelijk zien mensen nu in dat dat gewoonweg niet kan.

:thumb: idd , het is nog 100 jaren te vroeg helaas.

Nou ja 't zal me jeuken, ik ga nog evengoed op vakantie naar dit heerlijke vakantie land.
De meeste Turken die ik ken net over de grens in Duitsland zijn wel toffe lui gelukkig, en hebben zich prima integreerd zonder hun geloof te verliezen en zich als Turk te blijven voelen.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo extreem als Spiertje ;)

En wat heeft dit met de brand in de flat te maken? Kozen hun zelf daar niet voor, om daar te wonen, om zoveel kinderen te nemen, om zoveel inwonende te nemen?
Ik heb er verder weinig overgelezen hoe het zit met de gezinnen die daar woonden.

Maar als het een geld kwestie is, dan had je daar al vooruit moeten denken. En dus wat heeft die man er dan mee te maken.

En waarom vind hij dat er persé turkse parlementariërs en burgermeesters moeten komen?
Dit draagt nergens aan bij, als wij hier zo iemand hadden uit elke nationaliteit (160 nationaliteiten in Nederland dacht ik), dan zou iedere kamer zetel 1 land vertegewoordigen.

Gezelliggggggggg

De Brand is wat ze hier op de radio vertellen ontstaan door een elektrisch-defekt in de kelder.
De verhuurder van het "Mehrfamilienhaus" is een turk.
Vaker hebben de huurders geklaagt over de slechte toestand van dit gebouw.
De turkse eigenaar heeft die ignoreert.

Na de brand zijn de turken er meteen van uitgegaan dat dit een rasistische aanslag was :mad:
Een brandweerman (die mensen red en zichzelf in gevaar brengt daarvoor) is door een stel Turken in het ziekenhuis geslagen :mad:

Tja daar hebben we die extremisten weer he die er meeteen van uitgaan dat het een rasistishe aanslag is, en zelfs brandweerlui die mensen helpen, ziekenhuis rijp slaan.

Zo worden de Turken natuurlijk nog populairder in Duitsland (cynisch :rolleyes:), en dat alleen door een handvol Turkse extremisten.

Voordeel is dat de meeste turken in ons land al zijn aangepast (kunnen de meeste marokanen veel minder zeggen).

Er komen volgens mij ook nog maar weinig nieuwe turken bij dus dat probleem is niet zo groot.
Turkije zal door het westen met zulke uitlatingen gewoon minder serieus genomen worden.

spiertje is wel het sterotype waar de media het altijd over heeft en door over moet hameren... Erdogan die stimuleert dit blijkbaar....

ik hoop dat 'die turken' nooit, maar dan ook nooit bij de EU komen!

en spiertje... ga toch fietsen stelen, sukkel

:roflol:

Ergens geloof ik helemaal niet dat spiermans zo denkt. Ik denk eerder dat ie er lol uithaalt als wij weer op hem ingaan. Allah™ swt :D

Jij ziet dat maar graag gebeuren he, dat Turkije bij europa komt en lekker op de westerse toer gaat.
Alle turkse cultuur en waardes overboord gooien samen met de volksreligie waarbij iedereen lekker ongelovige kuffaars worden. Jij zou je er direct thuisvoelen eh?

Je hebt helemaal gelijk,daarom stel ik voor om terug te keren naar je land van herkomst om daar te leven naar je eigen maatstafen.Dus stop dan ook om gebruik te maken van de westerse middelen.Met andere woorden,leef in armoede en laat jezelf onderdrukken.Wat was trouwens de reden dat jouw ouders naar nederland kwamen?Doordat jij zo verwent bent hier, heb je daar waarscheinlijk totaal geen benul meer van.

De Brand is wat ze hier op de radio vertellen ontstaan door een elektrisch-defekt in de kelder.
De verhuurder van het "Mehrfamilienhaus" is een turk.
Vaker hebben de huurders geklaagt over de slechte toestand van dit gebouw.
De turkse eigenaar heeft die ignoreert.

Na de brand zijn de turken er meteen van uitgegaan dat dit een rasistische aanslag was :mad:
Een brandweerman (die mensen red en zichzelf in gevaar brengt daarvoor) is door een stel Turken in het ziekenhuis geslagen :mad:

Tja daar hebben we die extremisten weer he die er meeteen van uitgaan dat het een rasistishe aanslag is, en zelfs brandweerlui die mensen helpen, ziekenhuis rijp slaan.

Zo worden de Turken natuurlijk nog populairder in Duitsland (cynisch :rolleyes:), en dat alleen door een handvol Turkse extremisten.

Een brandweer afgetuigd ? Wtf, hoe weet jij dat ?

Op de dag dat turkije bij de EU hoort verhuis ik naar een westers land wat niet bij de EU hoort.Ik zou me kapotschamen als europeaan.Jullie niet ?

@spiertje16, je moet niet alle waarden en je cultuur overboord gooien om op een deftige manier te integreren, deze kan je behouden binnen je eigen privéleven en je op straat gewoon normaal gedragen zoals ieder ander mens. Als wij naar islamitisch land gaan wordt van ons toch ook verwacht dat we ons houden aan de lokale wetten en gebruiken. Zoals de vrouwen die dan hoofddoeken moeten dragen etc....

Over de Turken, ik doe regelmatig vakantiewerk in een bedrijf waar veel verschillende culturen werken en ik vind dat daarvan de Turken het best geïntegreerd zijn, wat zeker van de meeste Marokkanen niet gezegd kan worden (bv. deze weigeren ned. te spreken onder elkaar terwijl dit eigenlijk wel verplicht is etc...)

Dan over Turkije, hun president is zeker een zeikerd maar als je naar Turkije gaat en zeker naar een grote stad zoals bv Ankara zie je dat de Turkse bevolking al veel verwesterd is, zo zie je bv heel weinig gesluierde vrouwen rondlopen in de straten van Ankara en zie je wel dat ze daar zeker klaar zijn om toe te treden tot de EU, het probleem ligt vnl. bij hun regering die weigert van ouderwetse principes af te stappen. Het tegenovergestelde zie je bij bv. hun leger (heb hier wel wat ervaring mee) die het gedachtegoed van Attaturk willen verderzetten en dat is een scheiding van staat en religie en een gevorderde verwestering bereiken.

Terug
Naar boven