beppie
Cool Novice
- Waardering
- 0
hi ik heb een vraag weet iemand of kanker erfelijk is?of in je genen zit?
het zit namelijk zo 2 jaar geleden hebben ze bij mijn tante een halve long weg gehaald omdat ze longkanker had.
mijn moeder is 25 jaar geleden geholpen aan baarmoederkanker
vorig jaar is mijn tanten overleden aan hersenkanker en een paar maanden daarvoor mijn oom aan darmkanker.
mijn opa heeft ook nog maar een halve long want die is ook 2 maanden geleden geopereerd aan longkanker.
mijn vader zit nu aan zware gemo want hij heeft lymfklierkanker door heel ze lichaam.
(gemo slaat wel aan want het is al voor de helft geslonken.)
kom ik net thuis hoor ik dat mijn oom in allebei zijn zaadballen kanker heeft die zo snel mogelijk worden verwijderd.
(WORDT HIER NU WEL ERG BANG VAN)
en ****t up knettergek van voor heel mijn familie
het zit namelijk zo 2 jaar geleden hebben ze bij mijn tante een halve long weg gehaald omdat ze longkanker had.
mijn moeder is 25 jaar geleden geholpen aan baarmoederkanker
vorig jaar is mijn tanten overleden aan hersenkanker en een paar maanden daarvoor mijn oom aan darmkanker.
mijn opa heeft ook nog maar een halve long want die is ook 2 maanden geleden geopereerd aan longkanker.
mijn vader zit nu aan zware gemo want hij heeft lymfklierkanker door heel ze lichaam.
(gemo slaat wel aan want het is al voor de helft geslonken.)
kom ik net thuis hoor ik dat mijn oom in allebei zijn zaadballen kanker heeft die zo snel mogelijk worden verwijderd.
(WORDT HIER NU WEL ERG BANG VAN)
en ****t up knettergek van voor heel mijn familie

Wij moesten om de 3