Fitness Seller

erfelijkheid kanker?

• Topic Starter Topic Starter
thx robke!!!!
ja flowergrrl het valt niet mee

Mijn zus rookte niet, dronk zelden, zelden medicatie, haar voeding liet soms wel te wensen over.
En opspoorbaar was het niet. Zagen niets in het bloed, niets op de foto's.
Pas met een kijk operatie kwam het aan het licht, maar toen was het al te laat.

Niet alle kankers zijn opspoorbaar. En sommige testen duren zelfs een
half jaar voor je er één resultaat van ziet. En zelfs dan, zijn de invloeden
van buitenaf zo groot, dat in dat half jaar, het alweer helemaal anders kan zijn.

In Leuven zeiden de dokters ons: 1 op 5 mensen krijgt kanker. Punt.
De dokters zeiden: het eerste wat je moet doen is je microgolf
de deur uit gooien. Vermijd alles wat stralingen heeft, gsm dus, pc,
noem maar op. En zelfs dan nog.

Lees bv maar eens wat fijnstof in de lucht met je doet.

Damn:eek: en de media versprijdt alsmaar dat stralingen geen effecten hebben op mensen..

Ik zit dagdagelijks met een draadloze hoofdtelefoon muziek te beluisteren, die uiteraard aangezien dat op een frequentie zit, gedurig stralingen opvangt en ook hoor. Mss maar beter wegdoen dan.

Damn:eek: en de media versprijdt alsmaar dat stralingen geen effecten hebben op mensen..

Ik zit dagdagelijks met een draadloze hoofdtelefoon muziek te beluisteren, die uiteraard aangezien dat op een frequentie zit, gedurig stralingen opvangt en ook hoor. Mss maar beter wegdoen dan.

Dan zou je ook niet meer mogen bellen, computeren...

hi ik heb een vraag weet iemand of kanker erfelijk is?of in je genen zit?
het zit namelijk zo 2 jaar geleden hebben ze bij mijn tante een halve long weg gehaald omdat ze longkanker had.
mijn moeder is 25 jaar geleden geholpen aan baarmoederkanker
vorig jaar is mijn tanten overleden aan hersenkanker en een paar maanden daarvoor mijn oom aan darmkanker.
mijn opa heeft ook nog maar een halve long want die is ook 2 maanden geleden geopereerd aan longkanker.
mijn vader zit nu aan zware gemo want hij heeft lymfklierkanker door heel ze lichaam.
(gemo slaat wel aan want het is al voor de helft geslonken.)
kom ik net thuis hoor ik dat mijn oom in allebei zijn zaadballen kanker heeft die zo snel mogelijk worden verwijderd.

(WORDT HIER NU WEL ERG BANG VAN)
en ****t up knettergek van voor heel mijn familie:(

Mijn familie heeft ook allemaal kanker (gehad) ,laat je een keer doorlichten als je er gek van wordt.

• Topic Starter Topic Starter
had jij dat gevoel dan niet valitinefan?
ze zeggen ook altijd tegen vrouwen dat je je borsten moet nakijken op bobbels ofzo.
een aantal keren gedaan en ik wordt er bloed nerveus van!!!
er zitten overal bobbeltjes dus je zit te voelen van wat is dit wat is dat en wat blijkt het zijn je klieren als je niet lekker bent of als je moet menstrueeren ofzo!!!

ze zeggen ook altijd tegen vrouwen dat je je borsten moet nakijken op bobbels ofzo.
er zitten overal bobbeltjes dus je zit te voelen van wat is dit wat is dat en wat blijkt het zijn je klieren als je niet lekker bent of als je moet menstrueeren ofzo!!!

Tuurlijk ,denk je er weleens aan,maar ben gezond.
Ja borstkanker gebeurt vaak is irri.in mn familie ook veel tantes met borstkanker,cosmetisch gezien knappen ze daar niet van op.

Ja, een op de negen vrouwen krijgt borstkanker... :(

Op een vroeger bedrijf waar ik werkte liepen in het begin de kabels van de
pc's onder het bureau door. Maar over de benen van de werknemers ipv
over de achterkant van het bureau. De overgrote meerderheid had daar
toen last van hun benen, gezwellen, roodheid, en sommige zelfs kanker.
Toeval? Sorry, maar dat denk ik niet.

Op een vroeger bedrijf waar ik werkte liepen in het begin de kabels van de
pc's onder het bureau door. Maar over de benen van de werknemers ipv
over de achterkant van het bureau. De overgrote meerderheid had daar
toen last van hun benen, gezwellen, roodheid, en sommige zelfs kanker.
Toeval? Sorry, maar dat denk ik niet.

Dat klinkt behoorlijk tricky idd.

Terug
Naar boven