MuscleMeat

Erge hoofdpijn achterzijde schedel

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Hey allemaal,

Zit momenteel halverwege week 8 van mijn kuur.

Mijn kuur bestaat uit 3 fases:

Week 1 t/m 12 Bulk:
GG Test-e @ 750mg p.wk
GG Tren-e @ 800mg p.wk
En heb de eerste 6 weken Napo Dianabol @ 50mg p.dag genomen

Zit nu dus in week 8,5. Dianabol is dus op.

Week 13 t/m 18 Bridge/Cut:
GG Test-e @ 250mg p.wk
EPL Anavar @ 80mg p.dag

Week 19 t/m 28 combi massa/cut (ligt eraan hoe ik er bij sta):
GG Test-e @ 500mg p.wk
GG Tren-e @ 500mg p.wk
GG Mast-e @ 500mg p.wk

EPL Proviron vanaf week 13, begin met 25mg p.dag.

Nakuur 6 weken met Arofixen.

Mijn probleem is als volgt:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag hoofdpijn (steken) aan de achterzijde van mijn schedel, op het punt net waar je trapezius je schedel aanraken. Dus bovenin je nek aan de achterzijde van je hoofd (waar de schedel begint zeg maar). Wat kan hier het probleem van zijn, vocht? Kan het ook zijn dat er een nekspier is verrekt ofzo, want ik herinner me dat ik donderdag of vrijdag onder de douche mijn lichaam aan het aanspannen was en in ene extreem overbelast/opgepompte trapz spieren voelde. Vanaf die dag heb ik hoofdpijn eigenlijk. Het voelt echt als een soort van hoofdpijn, geen spierpijn. Want als ik mijn trapz masseer voel ik geen pijn ofzo.

Heb vandaag wat aspirine op, maar geen verbetering gemerkt.

Iemand een idee hoe ik er vanaf kom, of wat de oorzaak kan zijn.

Klinkt meer als een pijn veroorzaakt door stress of overbelasting. Probeer er misschien op te letten dat je bij je oefeningen niet krampachtig je nek aanspant.
Ik kan me zo snel niks anders bedenken waar dat door veroorzaakt kan worden.

De pijn is dus bij de hoge aanhechting van de trapezius?

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Als toevoeging: hoofdpijn wordt altijd veroorzaakt door het onbewust aanspannen van spieren die langs de schedel lopen.
Een massage kan wat verlichting bieden, of een hele warme douche.

zou geen aspirine nemen maar meer spierontspanner, probeer even twee of drie dagen 1200 mg (3x400) brufen per dag.

Heb je nog andere klachten? duizelig, misselijk? koorts? uitstraling?

als het op brufen niet minder wordt binnen korte termijn zou ik naar de dokter gaan.

kan van alles zijn.

Beste inderdaad dat je naar de dokter gaat, indien het blijft duren.
Het zou een geknelde zenuw kunnen zijn, heb daar eens eerder iets over gelezen. Maarjah alleen dokter kan zoiets vertellen ;)

heb ik laatst precies hetzelfde gehad, waren de spieren inde nek, straalde helemaal uit, dicolflenac voor gekregen werkte bijna gelijk voor de pijn, nu compleet vanaf

ik heb er ook vaker last van , en gebruik geen AAS.

komt door inspanning bij mij

Ga naar een goede dokter, lijkt me een beter plan..
Je weet maar nooit.

Beterschap:)

Door inspanning denk ik.
Probeer iboprofen 3x 400mg per dag.
Als het na paar dagen niet voorbij is, ga dan effe naar de dokter.

Gr

iboprofen is zonder voorschrift, diclofenac (biofenac) wel met voorschrift in belgie toch.
diclofenac is tegen rihinitis ( peesontsteking) als ik me het goed herinner

Ben ik nu de enige hier die vindt dat je maar moet afwachten.
Het zal wel overgaan.
Bij aas heb ik ook maar al te vaak brute hoofdpijn, dusja...

Anyway eer ik naar de dokter zou gaan voor een side (gerelateerd aan mijn aaskuurtje) zal het wel een pak serieuzer zijn dan hoofdpijn ze. ;)

Maar ja that's just me.

heb ik ook al een paar keer last van gehad, zelf zo erg dat ik moest stoppen met trainen, maar is na een tijdje weg gegaan.
Ik had dit telkens bij bankdrukken of andere oefeningen waar ik plat lag op een bankje...

als je er al vanaf vrijdag mee loopt zou ik zeker ff bij dokter langs gaan.

good luck

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor jullie reactie en info en tips.

Ik wacht het gewoon nog even af. Is wel wat minder geworden maar nog steeds heb ik er wel last van. volgens mij ook een overbelasting van spieren ofzo, want ik train echt heel intensief en 5 a 6 xper week. Mijn kracht is ook gigantisch toegenomen en daardoor worden mijn spieren extra belast.

Hopelijk ga ik niet van mijn stokje ;).

Ben ik nu de enige hier die vindt dat je maar moet afwachten

Jij weet niet hoelang ik gewacht heb, mijn arts is op de hoogte van mijn aas gebruik, dus voor mij is het geen probleem om bij aanhoudende klachten gewoon even te checken.

Hoofdpijn en deze pijn is niet te vergelijken, de hoofdpijn die jij noemt is meer voorin/midden (neem ik aan dat jij deze bedoelt), dit is uitgestraalde pijn vanuit je nek meer achterin

Ben ik nu de enige hier die vindt dat je maar moet afwachten

Jij weet niet hoelang ik gewacht heb, mijn arts is op de hoogte van mijn aas gebruik, dus voor mij is het geen probleem om bij aanhoudende klachten gewoon even te checken.

Hoofdpijn en deze pijn is niet te vergelijken, de hoofdpijn die jij noemt is meer voorin/midden (neem ik aan dat jij deze bedoelt), dit is uitgestraalde pijn vanuit je nek meer achterin

Idd, ik weet niet hoe erg de pijn is bij jou.
De plek komt allesinds overeen. Stekende pijn ter hoogte van de kleine hersenen. Dit is de plek waar hoofdpijn, migraine in de meeste gevallen gesitueerd wordt.
Tenzij je het niet over je hoofd hebt en het meer ter hoogte van je nek is.

Maar ja ik wist niet dat je dokter van je aas gebruik af weet, in dit geval begrijp ik je volledig. ;)

dokter van mij schrijft ook b 12 capsules voor, mag zelfs zelf zetten:D, het is wel een belgische huisarts, maar werkt gewoon in eindhoven

Terug
Naar boven