Fitness Seller

Ericr: Ben zwaar onder de indruk (Z20) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Johny zei:
Ik heb zelf een Dslr van Olympus. Goede foto's mee geschoten. Maar ik moet nog heel veel uitvogelen wat diafragmas kunnen doen met voor en achtergrond scherptes etc. Maar ik denk dat de gangbare digicams van tegenwoordig echt wel goede macroopnames kunnen maken, deslanietemin lijkt me die minolta echt wel een mooie digicam.

Blurry achtergrond F5.6 Scherpe achtergrond alles boven 5.6 met een max van F13!
Alles beneden de 5.6 zorgt voor een lagere sluitertijd ik zelf kan nog redelijk fotograferen tot 1/90e van een seconde, maar dit vergt veel oefening en een vaste hand!
 
eric nog even iets: Heb jij een originele cameratas voor je Z20 aangeschaft? IK heb een snel rondje web gedaan maar zie alleen maar algemene tassen.

Ik zoek dus de originele tas die bij de Z20 hoort.

Dit is een optie voor de Z20 maar wel €25:
[Link niet meer beschikbaar]

Zijn er geen goedkopere (kleinere) tasjes?
 
ReyMysterio zei:
Blurry achtergrond F5.6 Scherpe achtergrond alles boven 5.6 met een max van F13!
Alles beneden de 5.6 zorgt voor een lagere sluitertijd ik zelf kan nog redelijk fotograferen tot 1/90e van een seconde, maar dit vergt veel oefening en een vaste hand!

Hmm, ik ga een keer zo'n curses doen zodat ik wat meer inzicht heb in fotograferen. Maar tnx voor de inlichtingen :)
 
Wat betreft een tas, Lowepro tassen zijn gewoon goed. Iets duurder dan sommige andere merken maar het geld dubbel en dwars waard. Heb er zelf 1 gekocht in New York. 25 euro voor een tas is niet te veel, die Lowepro tassen kunnen tenminste tegen een stootje.
 
Beste diafragma voor close-ups met een blurry achtergrond is F/2.8, maar dat hebben meestal alleen DSLR's. Met een compact of zoomcamera is f/3.2 vaak de laagste waarde, zijn mooie stillevens mee te schieten.

Rey ik heb nog scherpe foto's getrokken op 1/50s, maar dat zal inderdaad met een grote slr lastiger zijn.
 
EricR zei:
Beste diafragma voor close-ups met een blurry achtergrond is F/2.8, maar dat hebben meestal alleen DSLR's. Met een compact of zoomcamera is f/3.2 vaak de laagste waarde, zijn mooie stillevens mee te schieten.

Rey ik heb nog scherpe foto's getrokken op 1/50s, maar dat zal inderdaad met een grote slr lastiger zijn.
2.8? En 2.0 dan?
 
coool! nieuwe fotos nu :)
 
Jaja dat dacht ik al.

Eerst maar eens leren bedienen....
 
Back
Naar boven