MuscleMeat

EricR op TV

goed punt

als dat ericr is eet ik mn pet op.

Ach als mensen elkaar niet af zouden kunnen maken vanwege religie dan zouden ze het wel doen vanwege huidskleur, lievelingskleur of dicksize.

gelijk heeft ie.

Wat een k*twijven zijn het ook.

Die gast heeft goede punten.

+1

Dat is toch Ericr niet..

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Volgens mij heet ie Floris van den Berg.

Is de TT 'grappig' bedoeld ofzo? Want dat is ie niet.

Best oud eigenlijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eric R olé olé olé olé

die moslim vrouwtjes daar hebben zelf niks geen goede argumenten. ze stellen alleen vragen die die vent goed beantwoord. hij wint debat duidelijk.

hitler had zwart haar.
ergo, alle mensen die zwart haar hebben zijn joden hatende dictators.
???

Dit zeg ik ook vaak dat religie niets voor kinderen is. Omdat mensen vooral gedurende hun kindertijd gevormd worden en dus voor alle zaken moeten openstaan en zeker niet door ouders gepusht moeten worden om om het even wat te doen. Ouders moeten net als scholen hun kinderen voorlichten over ethiek en religie zodat ze zelf een keuze kunnen maken. Beperkingen zijn een rem op de ontwikkeling van het kind.

Ook in deze discussie konden die moslima's weer geen goed weerwoord bieden. Ze konden ook geen minuut hun mond houden waardoor die kerel zijn stem moest verheffen om zich nog verstaanbaar te maken. Erg irritant allemaal, snap niet waarom die twee zoveel zendtijd kregen, tenzij het puur over de kijkcijfers ging.

Ze proberen weer heerlijk confronterend over te komen door door het verhaal heen te praten en flutargumenten te geven, wat hier bijna net zo gefaald overkomt als in de video met Hans Teeuwen.

Wat een dwaas. Hij heeft goede punten maar weet ze absoluut niet over te brengen.

Wat een dwaas. Hij heeft goede punten maar weet ze absoluut niet over te brengen.

:roflol: + 1 Hij praat gewoon veel te snel, wordt nerveus als ik er naar kijk.

Dat laatste wat ie zegt is wel sterk idd en zo denk ik er ook over, voor religie moet je geen respect hebben. Je hebt respect voor de patiënt, niet voor zijn ziekte.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven