- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus omdat je niet gewend bent om op tv te praten tegen een koppel provocerende moslima's ben je een dwaasZijn gewoon de zenuwen, zijn punten zijn algemeen gesproken goed verdedigbaar.
Volgens mij was het één van die moslima's die zei dat Hitler een atheïst was (waar hij dan op reageerde met 'het was een peganist').
Heb zelf niets horen zeggen over Stalin![]()
ff opnieuw gekeken naar dat stukje, klopt dat Stalin aan bod kwam, alleen hij zei dat niet, die moslima zei dat

dat atheistische homo jong van mij zouu toch echt de deur uitzijn gevlogen. net als je kunt scheiden van je vrouw kun je ook afdoen van je kinderen vind ik. Soms is er gewoon geen liefde meer...

ff opnieuw gekeken naar dat stukje, klopt dat Stalin aan bod kwam, alleen hij zei dat niet, die moslima zei dat
Wat trouwens een erg zwak argument is. Stalin en Hitler deden wat ze deden niet omdat ze atheïst waren, terwijl radicale gelovigen juist wel handelen vanuit hun geloof.
Verder is het nog steeds niet duidelijk of en wanneer Hitler nu atheïst was of niet. Heel veel citaten van hem bewijzen juist dat hij geen atheïst was en dat hij atheïsme zelfs wilde bestrijden: http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler's_religious_views#Hitler.27s_reaction_to_atheism