AndroidHealthClinic

ervaring gevraagd

roadster

Novice
Waardering
0
week 1 t/m 6

25mg dboll pd
200mg deca pw

week 8
40mg nolva pd
100mg clomid pd

week 9
20mg nolva pd
50mg clomis pd

zijn er collega's die ervaring hebben met een soort gelijke kuur?
wat is jullie ervaring, wanneer begon je te groeien?

6 weken deca? Zeker een vriendje van DOZER?? :headbang:

Arie in de "Burn" mode :D

Je bent al aan die kuur bezig lijkt het maar je groeit niet? :scratch:

Doe er 250 test enth bij en trek die test en deca dan door tot minimaal 8 weken. HCGtje er bij tijdens de kuur á 500iu p/wk, iets meer nolva in de nakuur en klaar. Provirontje er bij voor de tietjes. Welkom trouwens, dat je maar veel succes mag hebben op het strand straks he. :wave:

Toch moet ik toegeven dat hier beter over na gedacht is dan de gemiddelde bacobink doet, maar T en Elmo's sticky heb je duidelijk niet gelezen.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, zit in me tweede week.
Heb deca in huis voor 10 weken dus zet dat door.

Heb je ook een iets minder heftig advies (mighty-duck). Eerste kuur.

Mensen leer eerst een een fatsoenlijke kuur samen te stellen voordat je de spullen in huis haalt:)

Beetje overdreven reacties van de mensen hier :cool:

De kuur ziet er best redelijk uit. Alleen is het beter wanneer je de deca inderdaad doortrekt naar week 10.

Ik heb heel wat slechtere shit gezien. En de topicstarter heeft in ieder geval een nakuur die hij ook nog op een wat later tijdstip (dan direct na de kuur) inzet. Hij heeft er in ieder geval wat info over gelezen.

Ik dacht trouwens dat je de nakuur bij deca nog een weekje later dan hier vermeld mag inzetten.

In de 2e week moet je iets gaan merken. En de grootste groei zul je waarschijnlijk in week 3-6 hebben.

Kuurtje is aan de krappe kant, er zou alsnog test, of prop bij kunnen vanaf het moment dat de dboll er uit gaat, of de dbol zou opgevolgd kunnen worden door winstrol, wat nou ook niet echt ideaal is.

Test zou er dan bij kunnen vanaf week 5, trek de gehele kuur dan ook maar door naar 12 weken want anders is het ook weer wat kort, 6 weekjes test. Prop zou een vervanger voor de dbol kunnen zijn.

In elk geval betekent het dan een stuk meer injecteren.

Zo niet, dan zul je het hiermee moeten doen en er het beste van hopen.

*excuse me wanneer ik onsamenhangend en/of ondoordacht uit mn nek lul, ik ben net wakker na een ongeplanned dutje :o

roadster zei:
week 1 t/m 6

25mg dboll pd
200mg deca pw

week 8
40mg nolva pd
100mg clomid pd

week 9
20mg nolva pd
50mg clomis pd

zijn er collega's die ervaring hebben met een soort gelijke kuur?
wat is jullie ervaring, wanneer begon je te groeien?

wk 1- 6 25mg dbol
wk 1-10 200mg deca

wk 14 40mg nolva pd
100mg clomid pd

wk 15 20mg nolva pd
50mg clomis pd

dit is de juiste samenstelling van je kuur.

Succes!

Terug
Naar boven