ArieWillem
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je? GS en MRP?Leviathan zei:
rgt zei:Ja kheb die al gelezen 3,5 kg en amper krachttoename.
Met welke turinabol heb je gekuurd loo met de oude of de nieuwe?
RobertHosper zei:winny van GS is ZEER goedboekte dr armen mee van 49 cm in 7weken
werkte het? Hell Yeah!!!ik overweeg nu Dbol van GS te gaan proberen,...hoewel je dan helemaal een waterdam wordtnolvadex....gaat t overtollig vocht nou tegen of niet?

RobertHosper zei:winny van GS is ZEER goedboekte dr armen mee van 49 cm in 7weken
werkte het? Hell Yeah!!!ik overweeg nu Dbol van GS te gaan proberen,...hoewel je dan helemaal een waterdam wordtnolvadex....gaat t overtollig vocht nou tegen of niet?

ArieWillem zei:
ccavallo zei:Sorry Jongens..zeker een domme vraag, maar...welke is het meeste "scadelijk"voor het lever: Turinabol of Winstrol (oraal) ??
Ciao
Cavallo
Dr. Worf zei:Maakt niet uit. 40mg winny, 40mg dbol, 40mg tboll, het is allemaal c17aa en net zo schadelijk mg voor mg. Maar denk nou niet dat je lever na 6 weken het niet meer doet.. Zo schadelijk is het ook weer niet..
Chapeloere zei:er wordt geschreven dat winstrol schadelijker is dan dbol, maar of dit
klopt weet ik niet.
Chapeloere zei:er wordt geschreven dat winstrol schadelijker is dan dbol, maar of dit
klopt weet ik niet.
Mede daarom is oxy ook zo slecht, dat doseer je erg hoog! 
Leviathan zei:Ja ook![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk zowel winstrol en dbol tabs van GS.

ArieWillem zei:Niks onzin Dr.Worf, in haar werkzame dosis is winstrol schadelijker dan dbol omdat je er meer van moet nemen. Zoals jij al zei, mg per mg is het even schadelik maar van de ene heb je meer milligrammen nodigMede daarom is oxy ook zo slecht, dat doseer je erg hoog!
![]()