Fitness Seller

ervaring gs

Tbol werd al inde vroegere DDR gebruikt alleen is het sinds kort makkelijker verkrijgbaar omdat meerdere ug labs het produceren. RGT heeft het over oude of nieuwe tbol. Kan me niet voorstellen dat hij hierbij doelt op Duitse tbol uit 1945? :D

Met beide goeie ervaringen.

ja want gebruik de zoekfunctie maar eens dan zie je dat ze op t forum hier in 2002 al over turinabol hadden.

rgt zei:
Ja kheb die al gelezen 3,5 kg en amper krachttoename.
Met welke turinabol heb je gekuurd loo met de oude of de nieuwe?

met die nieuwe natuurlijk!

zou wat zijn als die oude nog te krijgen is he!

ik was over die t-bol van GS niet zo te spreken, zeker als ik de vergelijking legde met de t-bol van MRP. Nu kan ik daar niet goed een oordeel over doen, want ik vertrouw alleen m'n eigen objectieve bevindingen ;)

ik vond het iig niet zo; op 50mg geen krachtstoename en nauwelijks pomp, en met veel pijn en moeite 3,5 kg erbij (en een gestegen vet %). En met mij nog een paar personen die er niet echt enthousiast over waren...

Maatje van mij is nu bezig met winny van GS, zit in zijn 2e week en merkt al zeker goeie krachtstoename.

Laatst bewerkt:
winny van GS is ZEER goed:D boekte dr armen mee van 49 cm in 7weken:D
werkte het? Hell Yeah!!!ik overweeg nu Dbol van GS te gaan proberen,...hoewel je dan helemaal een waterdam wordt:( nolvadex....gaat t overtollig vocht nou tegen of niet?

RobertHosper zei:
werkte het? Hell Yeah!!!ik overweeg nu Dbol van GS te gaan proberen,...hoewel je dan helemaal een waterdam wordt:( nolvadex....gaat t overtollig vocht nou tegen of niet?

Daar zijn genoeg discussies over geweest de laatste tijd dus gebruik de searchknop en gij zult vinden;)

Wat zijn je stats eigenlijk op het moment?:D

RobertHosper zei:

Gewoon je Dboll stacken met wat winny, ga ik ook doen binnekort :D

Sorry Jongens..zeker een domme vraag, maar...welke is het meeste "scadelijk"voor het lever: Turinabol of Winstrol (oraal) ??
Ciao
Cavallo

ccavallo zei:
Sorry Jongens..zeker een domme vraag, maar...welke is het meeste "scadelijk"voor het lever: Turinabol of Winstrol (oraal) ??
Ciao
Cavallo

Maakt niet uit. 40mg winny, 40mg dbol, 40mg tboll, het is allemaal c17aa en net zo schadelijk mg voor mg. Maar denk nou niet dat je lever na 6 weken het niet meer doet.. Zo schadelijk is het ook weer niet..

Dr. Worf zei:
Maakt niet uit. 40mg winny, 40mg dbol, 40mg tboll, het is allemaal c17aa en net zo schadelijk mg voor mg. Maar denk nou niet dat je lever na 6 weken het niet meer doet.. Zo schadelijk is het ook weer niet..

er wordt geschreven dat winstrol schadelijker is dan dbol, maar of dit
klopt weet ik niet.

Chapeloere zei:
er wordt geschreven dat winstrol schadelijker is dan dbol, maar of dit
klopt weet ik niet.

Niks onzin Dr.Worf, in haar werkzame dosis is winstrol schadelijker dan dbol omdat je er meer van moet nemen. Zoals jij al zei, mg per mg is het even schadelik maar van de ene heb je meer milligrammen nodig :) Mede daarom is oxy ook zo slecht, dat doseer je erg hoog! :)

Leviathan zei:
Ja ook :D
Maar ik bedoelde eigenlijk zowel winstrol en dbol tabs van GS.

maar je reageerde in eerste instantie als reactie op de vraag "ervaring t-bol GS" vriend.

gaf een beetje een vertekent beeld, ik dacht dat je het over de t-bol had....;)

ArieWillem zei:
Niks onzin Dr.Worf, in haar werkzame dosis is winstrol schadelijker dan dbol omdat je er meer van moet nemen. Zoals jij al zei, mg per mg is het even schadelik maar van de ene heb je meer milligrammen nodig :) Mede daarom is oxy ook zo slecht, dat doseer je erg hoog! :)

Dus is het onzin! Winstrol en Dbol zijn net zo schadelijk! Net als Oxy net zo schadelijk is als deze twee. Dat je van Oxy 100mg nodig hebt en van Dboll 40 is een ander verhaal..

Maar dat je van winstrol een hogere dosering nodig hebt dan Dboll wist ik niet?

2 keer stanozolol van GS gehad en 1 keer van IP. Merkte geen verschil, werkt allebei zeer goed.

Terug
Naar boven