Fitness Seller

Ervaring met AS

Klompus88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Ik twijfel al een tijdje over AS aangezien ik moeilijk groei, maar heb totaal geen idee of het met AS wel lukt. Hoe werkt het en hoe lang duurt een kuur bijvoorbeeld en zie je bij iedereen resultaat of verschilt het p.p.?

Als je stats kloppen zou ik nog niet nadenken over AAS maar eens erg goed naar je voeding en training gaan kijken. Hoe zien die er nu uit?

Hoe lang train je al?
En wat zijn je stats?

Kevin was me voor
Wat zijn je doelen?

Je vind hier veel info....

Er valt genoeg te lezen over dit onderwerp, maar dan moet je even in het juiste gedeelte kijken op dit forum.
Misschien wel handig om je eerst even goed in te lezen en daarna wat specifiekere vragen stellen..

AS moet je niet te licht opvatten, het is geen whey shake oid wat je neemt. Krijg beetje het gevoel dat je onvoldoende bezig houdt met een goed voedings- en trainingschema en dat je dit als een soort wondermiddel ziet. En wat zul je toch van een koude kermis thuiskomen als dat inderdaad zo is.

Slikken of spuiten.
hoe lang duurt een kuur bijvoorbeeld
Varieert.
zie je bij iedereen resultaat of verschilt het p.p.?
Met een goed voedingsschema, trainingsschema en kuur hoor je resultaat te zien. Zo niet doe je het zwaar fout.

Ksou als ik jou was nog niet denken aan AAS. Bouw je kennis op en probeer natty er nog wat meer uit te halen. Dan pas nadenken over AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn stats? Ik neem aan dat je bedoelt hoe groot ik ben enzo: 193 cm/86 kg en ik train 5 dagen p/wk en normaal zou ik 3400 cal. binnen moeten krijgen en om groter te worden 3700+ en daar zit ik zelfs ruim boven

Jouw doel is Natural 110kg is haalbaar...

En dan heb ik het over normaal voedsel, geen junkfood. Gewoon veel brood met pindakaas/kaas, fruit, groente/aardappelen/vlees, yoghurt met muesli. Na een jaar trainen zonder resultaat zakt de moed me wel een beetje in de schoenen.

Met 95 op een natuurlijke manier ben ik wel tevreden denk, maar ik kom niet verder dan 86?!

Kcals in kcals out.

Groetjes marc

En dan heb ik het over normaal voedsel, geen junkfood. Gewoon veel brood met pindakaas/kaas, fruit, groente/aardappelen/vlees, yoghurt met muesli. Na een jaar trainen zonder resultaat zakt de moed me wel een beetje in de schoenen.
hoe zag je trainingschema eruit?
hoe zag je voedingschema eruit?
Hoe lang train je al? (Na lange tijd trainen bereiken we allemaal een plateau en moeten we steeds meer doen voor progressie wat ook nog traag gaat, dit weet jij wel denk ik.
Heb je al verschillende manieren van trainen uitgeprobeerd om je plateau te doorbreken?
Heb je al gevarieerd in voedingschema?

Als je al veel verschillende manieren van trainen uitgeprobeerd hebt en al veel gevarieerd in je voeding, en je boekt na een jaar helemaal geen progressie meer zou ik ook aan AAS gaan denken, maar in jou geval zal ik me vp wel eerst verlagen naar zo'n 10-12% voordat je gaat kuren en er nog veel meer onderzoek over doen aangezien je niet wist hoe AAS gebruikt werden en niet wist dat elke kuur verschilt in hoe lang het duurt (no offence)

Succes ermee kerel

Zoals de anderen al voorstellen zou ik eerst eens gaan kijken naar je trainingen en je voeding. Als die allebei kut zijn is het logisch dat je geen progressie maakt en gezien je stats lijkt me dat niet geheel onwaarschijnlijk.

Ik heb totaal geen verstand van voedingsschema's, wel eet ik veel en gezond en zit ik boven de 4000 calorien. Ook gebruik ik shakes maar daar ga ik mee stoppen aangezien dat weggegooid geld is. Mijn trainingsschema's is gewoon goed en ik varieer daarin veel

Eerst was het 3400 toen 3700 en nu 4000?

Ik heb totaal geen verstand van voedingsschema's, wel eet ik veel en gezond en zit ik boven de 4000 calorien. Ook gebruik ik shakes maar daar ga ik mee stoppen aangezien dat weggegooid geld is. Mijn trainingsschema's is gewoon goed en ik varieer daarin veel
Als je geen verstand van voedingschema's hebt hoe weet je dan dat je boven de 4000 kcal zit??

Het zou goed kunnen dat je net als veel andere mensen denkt dat je genoeg eet, maar dat. niet zo is

Veel varieren in trainingsschema geeft eigenlijk al aan dat dat dus ook niet veel soeps zal zijn. Iedere maand een ander schema is juist niet wat je moet doen als je progressie wilt boeken.

k heb totaal geen verstand van voedingsschema's, wel eet ik veel en gezond en zit ik boven de 4000 calorien. Ook gebruik ik shakes maar daar ga ik mee stoppen aangezien dat weggegooid geld is. Mijn trainingsschema's is gewoon goed en ik varieer daarin veel
Na een jaar trainen zonder resultaat zakt de moed me wel een beetje in de schoenen.
De reden dat je geen resultaat boekt is omdat je geen voedingsschema hebt en je kcal niet telt. Geloof me als je dit wel doet ga je weer gainz maken. Met jou lengte en gewicht en vp% moet je zeker nog veel kunnen spelen... AAS moet jij zeker nog niet naar grijpen..

Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik ga nog zo'n 3 maanden zo door met wat aanpassingen en hoop dat ik dan resultaat zie

Terug
Naar boven