AndroidHealthClinic

Ervaring met Gotic nutrition protein85?

JohnnyJ86

Novice
Waardering
0
Hallo,

Een tijdje twijfel ik al om te beginnen met wat supplementen.
Ik doe zelf aan Muay Thai en hardlopen. Toch wil ik mijn spiermassa iets gaan oppompen. Nu zat ik gisteravond bij ons op de sportschool en lieten ze me Gotic nutrition protein85 zien. Deze eiwitten zorgen dus voor herstel van de spieren na de training en een vergroting van de spiermassa.

Maar nu vroeg ik mij af of er mensen zijn hier die bekend zijn met dit product? En kan ik het ook innemen op de dagen waarop ik helemaal niet train? Of heeft dat geen effect? Wou het dan gaan gebruiken voor dagelijkse inname elke avond voor het slapen gaan. En heeft een dagelijks gebruik van deze eiwitten dan ook werkelijk een zichtbaar effect op mijn spiermassa?

Ik hoop dat jullie mij wat van informatie kunnen voorzien.
Alvast bedankt.

Gr.
Johnny

is denk ik gewoon een eiwitblend van whey, melk en ei eiwitten.. ik ken het merk verder niet .. wel van gehoord geen ervaring mee.. eiwitten helpen je spieren sneller te herstellen zeg maar.

• Topic Starter Topic Starter
Hier is een link naar het product waar het om gaat:
[Link niet meer beschikbaar]

Maar kan ik hiervan dagelijks 1 shake van innemen? Ook op de dagen wanneer ik niet train? Wou het namelijk permanent dagelijks gaan gebruiken.
En groeit hier, naast het herstel van de spieren, dan daadwerkelijk ook mijn spiermassa van icm de trainingen?

Niet dat ik straks dit aanschaf, maar dat het weinig effect heeft op mijn spiermassa.

Gotic.........zeker zwart?

Niemand die mij kan informeren? :(
Ben namelijk nog niet echt bekend met de diverse supplementen..

Nou ik heb de proteine85 aangeschaft.. alleen ben nu thuis en lees de dosering en er staat 2gram per kilo lichaamsgewicht. Maar ik ben 83KG, maar het klopt niet dat ik dan 166gr proteine moet innemen toch? Omdat je in je dagelijkse voeding natuurlijk ook al eiwitten hebt zitten. Maar dit verschilt bij mij dagelijks omdat ik verder geen vast eetpatroon heb.

Kan iemand mij vertellen hoeveel ik nu dagelijks van deze proteine moet innemen?
Sorry ben echt nog een leek op dit gebied.

Nee, je hoeft idd niet 166 gram eiwit uit je shake te halen...:rolleyes:

Even heel simpel samenvatten:
Zorg dat je wél een vast eetpatroon hebt.
Om de 2,5-3 uur een maaltijd met voldoende koolhydraten en eiwit als basis.
Reken dan even uit hoeveel gram eiwit je per dag bij deze maaltijden eet. Meestal staat op de verpakking van een product aangegeven hoeveel gram eiwit er per 100 gram in zit. Ik ga er even vanuit dat je kan rekenen en dat je er wel uit komt.
Voedsel waar veel eiwit in zit is bv: Vis, kip, ei, kwark enz.
Die shake kan je dan als aanvulling op je normale voeding gebruiken om aan je gewenste dagelijkse hoeveelheid eiwit te komen.

Kijk even verder op DBB want ik heb een heel sterk vermoeden dat je hier wel het één en ander over eetschema's en voeding zal vinden.

Succes

oke bedankt Vlotter voor je heldere uitleg!
En hoeveel eiwitten pak je normaliter gemiddeld uit je dagelijkse voeding? Of is daar niet echt een houvast aan in elk voedingspatroon?

Ik ga is even uitzoeken wat ik ongeveer eet op een dag. Vind het namelijk lastig om mijzelf volledig te binden aan een vast eetpatroon doordat ik nog thuiswonend ben en student. Hierdoor ben ik helaas niet in de gelegenheid om elke dag te bepalen wat ik eet en wanneer ik eet... :S

oke bedankt Vlotter voor je heldere uitleg!
En hoeveel eiwitten pak je normaliter gemiddeld uit je dagelijkse voeding? Of is daar niet echt een houvast aan in elk voedingspatroon?

Niet echt nee... Maar gemiddeld krijg je uit je normale voedingspatroon al tussen de 50 en 70% van je eiwitten binnen... Dus die overige % kan je aanvullen met 1 of meerdere eiwitten shake's per dag..

Ik ga is even uitzoeken wat ik ongeveer eet op een dag. Vind het namelijk lastig om mijzelf volledig te binden aan een vast eetpatroon doordat ik nog thuiswonend ben en student. Hierdoor ben ik helaas niet in de gelegenheid om elke dag te bepalen wat ik eet en wanneer ik eet... :S

Ik ben ook student, maar ik eet de hele dag door... Gemiddeld om de 2 of 2,5 uur goed eten..

Je wil toch groeien of niet?? Dan zal je je wel moet binden aan een vast eetpatroon.. Anders heb je weinig resultaat..

Zelf heb ik gotic protein 85 aardbeien... Het mixt super.. totaal geen klonten.. en het smaakt precies het zelfde als een milkshake(lekker zoet)..

Terug
Naar boven