AndroidHealthClinic

Ervaringen Alanya - blue star hotel ??

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Daag mensen,
ik ga van de zomer wss met wat vrienden naar Alanya en dan na het blue star hotel willen we boeken, ma zijn er nog niet helemaal uit. IEmand ervaringen met het bluestar hotel of met Alanya zelf? ik ben er nog nooit geweest maar kun je er goed uitgaan? verder ervaringen met turkse all in reizen?
merci alvastt =)

Zelf ben ik vorig jaar in alanya geweest en moet zeggen dat het toch wel een van m'n betere vakantie's is geweest. Wij hadden gwn all-in en het eten enz was zeer goed. Het hotel waar wij zaten heet orient palace. Aanrader :thumbup:

Ik vond het k*t!

Echt 1 van mijn lelijkste vakanties ever.

pff ik heb al die moslim-mania niet nodig hoor voor poolse sletjes.

seculiere natie schat :)

Alanya was de beste vakantie uit m'n leven. Nog nooit zoveel raki op en zo lekker gegeten voor zo weinig geld.

• Topic Starter Topic Starter
ah mooi ;) klinkt goed op ryu's reactie na. en die site van grijpwijk is wel fijn, kon ik nog niet. Maar ook daar staan veel tegenstrijdige dingen op, ene zegt dat t geweldig was andere vond t verschrikkelijk mja. we gaan hem morgen gewoon boeken :D

maar in alanya kun je dus wel goed uitgaan?

Ja, in het centrum heb je een aantal grote discotheken. Je moet alleen niet de proppers/serveersters versieren, want dan word je eruit geflikkerd door een jaloerse portier :roflol:

En alle restaurantjes waren echt geweldig. Het is inmiddels twee jaar geleden, maar ik vergeet nooit meer de Bison. Zo'n geweldige tent. Ik had destijds nog een vis-gerecht besteld, in de veronderstelling een heerlijke kabeljauwfilet te krijgen. Kreeg ik ineens zo'n vis met kop en al voorgeschoteld. Toen ik zei dat ik wat nieuws wilde bestellen, kreeg ik m'n nieuwe gerecht gewoon gratis. Terwijl dat niet eens de bedoeling was. Ja, ik hou van Turkije.

Daarnaast is genaaid worden in de taxi ook heerlijk als je dronken bent. Want je bent dan alsnog hoogstens 5 euro kwijt. - Terwijl de heenweg 2 euro is ofzo. Ah, ik wil er zo graag nog een keer heen. Geweldig was het.. haha. Om nog maar niet te beginnen over alle scandinavische wijven die er rondlopen, die niet gediend zijn van de Turkse aandacht en smeken om daarvan gered te worden door Europese muscleboys :D

Ja, in het centrum heb je een aantal grote discotheken. Je moet alleen niet de proppers/serveersters versieren, want dan word je eruit geflikkerd door een jaloerse portier :roflol:

En alle restaurantjes waren echt geweldig. Het is inmiddels twee jaar geleden, maar ik vergeet nooit meer de Bison. Zo'n geweldige tent. Ik had destijds nog een vis-gerecht besteld, in de veronderstelling een heerlijke kabeljauwfilet te krijgen. Kreeg ik ineens zo'n vis met kop en al voorgeschoteld. Toen ik zei dat ik wat nieuws wilde bestellen, kreeg ik m'n nieuwe gerecht gewoon gratis. Terwijl dat niet eens de bedoeling was. Ja, ik hou van Turkije.

Daarnaast is genaaid worden in de taxi ook heerlijk als je dronken bent. Want je bent dan alsnog hoogstens 5 euro kwijt. - Terwijl de heenweg 2 euro is ofzo. Ah, ik wil er zo graag nog een keer heen. Geweldig was het.. haha. Om nog maar niet te beginnen over alle scandinavische wijven die er rondlopen, die niet gediend zijn van de Turkse aandacht en smeken om daarvan gered te worden door Europese muscleboys :D

Haha oke "tractortje" haha eten op vakantie. Wat een loser, beetje geld uitgeven aan dingen zonder alcohol. Lowlife.

PM pk even die verblijft vaak in het Brown Star hotel :D

All inclusive is meestal een ramp, ook al komt dit hotel er bij de vakantiereiswijzer wel goed uit. Maar lokaal eten, waar ook, voegt toch wel een extra dimensie toe aan de vakantie. Of ga je de hele dag in je hotel hangen?

All inclusive is meestal een ramp, ook al komt dit hotel er bij de vakantiereiswijzer wel goed uit. Maar lokaal eten, waar ook, voegt toch wel een extra dimensie toe aan de vakantie. Of ga je de hele dag in je hotel hangen?

Ben het opzich met je eens.
Een aantal weken geleden ben ik echter voor het eerst all-in op vakantie geweest en het hotel had best het één en ander aan lokaal voedsel te bieden bij het buffet. Viel alles behalve tegen, terwijl ik er ook altijd een indruk van had dat het marginaal was.

Bovendien ben je met all-in niet verplicht je elke dag aan het hotel te binden. Om wat cultuur te proeven kan je altijd nog een aantal keer uit eten gaan voor de 'local dishes'.

Krijg je alleen te maken met de Nederlandse ziekte, ja maar ik heb er toch voor betaald!

yep only losers do all in

Terug
Naar boven