AndroidHealthClinic

Ervaringen GS

Ian93

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hoe zit het hier nou mee?
maatje van mij heeft een test E kuur gedaan van 10 weken (fotos toegevoegd), maar is na de 4e week niet meer aangekomen.
ik lees hier op het forum toch verschillende berichten. zijn er fakes van/ondergedoseerd?
of is het net als een jaar geleden nog goed spul?

hij wil namelijk beginnen met een nieuwe kuur, benieuwd naar jullie ervaringen/reacties!

065.jpg

Hij was niet tevreden over zijn gear maar als andere mensen hem vertellen dat het goed spul is verandert die mening dus en koopt ie het alsnog weer? Aparte denkwijze. Daarbij mogen merken hier niet besproken worden.

waarom haal je je halve vial uit elkaar als je hem gebruikt?

gs is gewoon prima net als ep zijn top merken van nl gg vind ik moeilijk laasten keer dat ik het nam 2jaar gelden had ik de slechte batch te paken

Last gehad van solvents in 43028 hele tijd terug. Zulke koorts gehad die dagen na de injects.

Maar gelukkig doen ze er niet moeilijk over als er wat opdoet;
Mailen met je lichamelijke klachten (en zeker weten dat het niet aan jou ligt) ik mailde pas na 2 of 3x dezelfde verschijnselen. Daarom gewoon netjes de situatie uitgelegd, en als terugkerende klant absoluut geen probleem om dit om te ruilen.
Toen nieuwe gekregen, zelfde batchnummer, maar alle koortssymptomen bleven achterwege, de hele vial lang.
Zou toch een andere olie/solvent zijn blijkbaar.

Nu zet ik het bij een bestelling erbij dat ik in het verleden problemen had met 43028.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

waarom haal je je halve vial uit elkaar als je hem gebruikt?

Haha doppie eraf gesloopt, viel me nou pas op inderdaad.
Why? ???

Terug
Naar boven