Fitness Seller

Ervaringen gw1516

ahmet

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat waren de resultaten?
Vrij nieuw product, wat waren de sides ervan?

Gr

Wielrenners gebruiken het, net als aicar.

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het als je het wil gebruiken voor een sport als kickboks?
heb gelezen dat je iets van 40-70% betere conditie krijgt?

Volgens dat ik eens gelezen heb, is de prijs voor de dosering die vandoen is belachelijk hoog.

dat is voor aicar, niet gw

Ik heb enkele logs gelezen van GW en sommige gebruiken het op 10-20mg, terwijl andere naar 1-2 mg/kg gaan. Bij deze laatste dosis waren de resultaten kwa cardio vrij extreem, terwijl bij de lagere doses het eerder matig was kwa cardio, maar vetverlies was nog steeds goed.

Moet je zelf uitzoeken, maar als je naar 1-2 mg /kg gaat is het extreem duur.

Dat zou ik niet doen, daar is geen onderzoek naar gedaan en de effecten op die dosis zijn niet bekend (nadelige) zou niet hoger dan 10mg gaan.. Resultaat op die dosis is ook gewoon goed. De dosis die jij noemt kun je vast hele extreme resultaten mee behalen.

Was gewoon een log dat ik gelezen had. Ik denk dat ze die doses op ratten hadden uitgeprobeerd en daarom dat die kerel het ook zo gebruikte.

Ik kende het niet, maar het heeft wel mijn interesse gewekt. Ga het maar eens proberen komende weken :D

Laat je weten wat het met je doet? Een log zou wel Chill zijn aangezien er zo weinig bekend over is!

Na wat verder onderzoek blijkt inderdaad een dosis tussen 5-20 mg de consensus. Die hogere doses bleek van een ondergedoseerd product te zijn en zou inderdaad weleens gevaarlijk kunnen zijn;

Ik ga het nog wat verder onderzoeken want er is inderdaad niet zo heel veel over bekend. Blijkbaar zijn de human trials om een onbekende reden gestopt, dus dat voorspelt niet al te veel goeds, maar kom.

Na mn kuurtje (nog enkele weken) zal ik het overwegen om ermee te starten en zal dan een logje openen. Eerst terug met cardio beginnen want ik zou het vooral om zn cardio enhancing kenmerken willen testen.

pas wel op, laat eventueel bloedwaardes of iets onderzoeken

Ja, maar op welke parameters .. Geen idee waar het invloed op kan hebben.

bloedsuikerspiegel? ik zou het niet weten eerlijk gezegd, zou je wel ff moeten uitzoeken. maar inprincipe zou je genoeg moeten hebben aan 5-15mg, lees dat daarboven wel meer bijwerkingen gaan spelen en het geen extreme meerwaarde heeft.

onduidelijkheden of het nou kankerverwekkend is of niet lees ik ook vaker

Caution needs to be taken if thinking about GW1516 in particular. Numerous studies have linked it to causing cancer, while other studies have shown it doesn't. So the jury's very much still out on this one. Lots of research being done on it at the moment though, so hopefully in the next few years there'll be a definitive answer.

Iemand nog een update over dit product. Ik denk erover....

Hier wat bloodwork van iemand die het twee maanden nam op 5mg per dag met als doel cholesterol profiel verbeteren:

07/2012

Chol - 138 - - - - - Ref Range 130-199
HDL - 27 - - - - - Ref Range 30-90 & <34 !!!!
Trig's -198 - - - - - Ref Range 50-150
LDL Calc - 71 - - - - - Ref Range 35-130 (Falls into) <100 Optimal
VLDL - 40 - - - - - Ref Range 5-40
Chol/HDL - 5.1 - - - - - Ref Range 2.9 - 4.5

09/28/2012

Chol - 149.58 - - - - Ref Range 130-199
HDL - 42 - - - - - Ref Range 30-90 & >34 !!!!
Trig's - 60.98 - - - - Ref Range 50-150
LDL - 96.18 - - - - Ref Range 35-130 (Falls into) <100 Optimal
Non-HDL Chol- 108.36 - - - - Ref Range None Listed
Chol/HDL - 3.54 - - - - Ref Range 2.9 - 4.5
http://www.datbtrue.co.uk/forums/sh...-decreasing-cardiovascular-risk-factors/page7
(link alleen voor geregistreerde leden)

En welke ervaringen/bijwerkingen beschreef deze persoon nog?

• Like
Waarderingen: Ymir
Ik heb zelf 2 flesjes in de koelkast staan. Zal het in mn cut gaan proberen. Ben er erg benieuwd naar. Ga beginnen op 10mg en denk dat ik tot de 20mg ga pd. Ong een maand lang denk ik.

Ik heb zelf 2 flesjes in de koelkast staan. Zal het in mn cut gaan proberen. Ben er erg benieuwd naar. Ga beginnen op 10mg en denk dat ik tot de 20mg ga pd. Ong een maand lang denk ik.

Ik zou 10mg 2x zo lang doen op basis van de beperkte info die ik nu heb. Zou er ook bij gaan hardlopen of andere vormen van cardio.

Terug
Naar boven