Fitness Seller

Ervaringen HGH vetverbrandende werking

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik ben benieuwd naar ervaringen met HGH en dan specifiek de vetverbrandende werking zonder dat je beneden onderhoud zit wat voeding betreft.

Het idee is als volgt; ik ben momenteel aan het bulken met een test/tren kuur. Na de kuur ga ik een week of 15 off om dan vervolgens te gaan cutten. Het zou mooi zijn als ik tijdens deze 15 weken al wat vet kan kwijtspelen zonder te gaan cutten (cutten direct na een bulkkuur en dat zonder roids is natuurlijk not done ivm spierverlies).
Tijdens deze 15 weken off zou ik dan HGH kunnen gebruiken op een dosis van zo'n 2 IU per dag in combinatie met een voedingsschema op onderhoud, in de hoop al wat vet te verliezen voor ik ga cutten. Ik heb nog geen ervaring met het gebruik van HGH dus zodoende kan ik direct zien hoe ik er op reageer.

Is dit het proberen waard of is het weggegooid geld? Als ik een procentje of 4 aan vet kan kwijtspelen voor ik ga cutten zou dat mooi zijn.

Meningen?

Ik denk dat je je doelen te laag zet om HGH te gebruiken makker.

4% kwijtspelen en daar ettelijke 100-den euro's aangeven (ik ben nog mild :D ) is er toch een beetje over niet?

Dat kan met een goed dieet, cardio en eventueel wat standard spulletjes ook?

Maar langs de andere kant begrijp ik je ook dat je eigenlijk wilt vet verliezen zonder dat "cut-calorie-restricted-dieet"...

Dus is het mss wel een optie ja (massa gainen & droger worden).

Ik laat het woord aan de HGH junkies hiero :D

Succes met je keuze!

• Topic Starter Topic Starter
Het geld boeit me niet. Zo lang ik nog 2 x per jaar op vakantie kan vind ik het best :)

Je hebt gelijk dat 4% kwijtspelen natuurlijk geen uitdaging is, dat lukt met enkel voeding en een beetje cardio ook wel. Probleem is alleen dat ik zo kort na mijn bulkkuur veel gevoeliger ben voor spierverlies. Zodra ik onder onderhoud ga wat betreft voeding vrees ik dat ik mijn zuurverdiende kilo's spiermassa weer ga inleveren.

Daarnaast is er nog de motiverende factor. 15 weken trainen enkel om op gewicht te blijven motiveert niet echt, als ik in die tijd mezelf langzaam aan droger zie worden haal ik een hoop meer fun uit het trainen.

lekker bro hgh voor vetverbranding is zeer goed te doen. ALs je echt goede hebt,zoals geno miniquick oid heb je werkelijk aan 2iu zat

cjc/ghrp kan je ook gebruiken voor deze doeleinden en is goedkoper ook.

zoek eens naar HGH fragment (zelf geen ervaring mee)

ik zat op 2iu 3x in de week en merkte juist vooral het vetverbrandende effect heel erg...hgh is alleen niks voor mij wordt er altijd ****ing moe van..ben dan ook 2 maanden geleden ongeveer gestopt met hgh en merk nu al dat ik stukken beter op mn dieet moet letten..heb er nu ook cardio wat opgevoerd..

indien ik hgh gebruik dan op 2 iu en dat vind ik wel lekker...

ik zit nu ook op hgh, het is zeker geen wonder middel, ik gebruik green en blue
zonder cardio en aangepaste voeding ga je uw vetpercentage niet naar beneden halen,
of zoals kriel zegt als je genotropin neemt, zal je wel beter resultaat hebben, maar dan weet je wat je betaald

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacities zover. Als ik het zo lees moet het de moeite waard zijn :)
ik zit nu ook op hgh, het is zeker geen wonder middel, ik gebruik green en blue
zonder cardio en aangepaste voeding ga je uw vetpercentage niet naar beneden halen,
of zoals kriel zegt als je genotropin neemt, zal je wel beter resultaat hebben, maar dan weet je wat je betaald
Kun je dit niet compenseren door van een andere HGH een hogere dosering te nemen?

denk als je goede Greens/blues hebt het vetverbrandings effect wel hetzelfde zal zijn dan met Geno.

het zal voor iedereen wel wat anders zijn..maar bij mij moet er toch cardio aan te pas komen wil ik mijn vetpercentage sterk laten dalen, wel moet ik zeggen dat ik lekker kan bulken zonder vetter te worden, dat vind ik dan wel positief aan hgh, en ja..een mooie fysiek zul je zo wie zo krijgen, zouw maar erg zijn als het niet was na al die centjes dat je erin gestopt hebt :)

Ik had icm met cardio een hele goede vetverbranding met greentops!
Ging als een tiet!

ik zit nu op een onderhoudsdosis 20 iu in de week, blue tops

interessant topic

Naar mijn ervaringen niet.
ik kan eten wat ik wil, kom geen gram vet aan.
val alleen af, bewijs het tegendeel maar.
heb het bij meedere personen gezien, verschillende personen.
andere eet gewoonten, hoog BF, laag BF. enz enz.
Uiteindelijk raakte iedereen zijn vet kwijt.
en bleef weg tentijde van de Combi.

Terug
Naar boven