Fitness Seller

Ervaringen HGH vetverbrandende werking

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik ben benieuwd naar ervaringen met HGH en dan specifiek de vetverbrandende werking zonder dat je beneden onderhoud zit wat voeding betreft.

Het idee is als volgt; ik ben momenteel aan het bulken met een test/tren kuur. Na de kuur ga ik een week of 15 off om dan vervolgens te gaan cutten. Het zou mooi zijn als ik tijdens deze 15 weken al wat vet kan kwijtspelen zonder te gaan cutten (cutten direct na een bulkkuur en dat zonder roids is natuurlijk not done ivm spierverlies).
Tijdens deze 15 weken off zou ik dan HGH kunnen gebruiken op een dosis van zo'n 2 IU per dag in combinatie met een voedingsschema op onderhoud, in de hoop al wat vet te verliezen voor ik ga cutten. Ik heb nog geen ervaring met het gebruik van HGH dus zodoende kan ik direct zien hoe ik er op reageer.

Is dit het proberen waard of is het weggegooid geld? Als ik een procentje of 4 aan vet kan kwijtspelen voor ik ga cutten zou dat mooi zijn.

Meningen?

Ik denk dat je je doelen te laag zet om HGH te gebruiken makker.

4% kwijtspelen en daar ettelijke 100-den euro's aangeven (ik ben nog mild :D ) is er toch een beetje over niet?

Dat kan met een goed dieet, cardio en eventueel wat standard spulletjes ook?

Maar langs de andere kant begrijp ik je ook dat je eigenlijk wilt vet verliezen zonder dat "cut-calorie-restricted-dieet"...

Dus is het mss wel een optie ja (massa gainen & droger worden).

Ik laat het woord aan de HGH junkies hiero :D

Succes met je keuze!

• Topic Starter Topic Starter
Het geld boeit me niet. Zo lang ik nog 2 x per jaar op vakantie kan vind ik het best :)