XXL Nutrition

ervaringen met intershopper?

phantom1990

Competitive Bodybuilder
Waardering
8
Ik ben van plan een apple Macbook Pro te kopen, en ben aan het rond kijken of ik hem wat goedkoper kan krijgen dan in de winkel. Nu heb ik de site:http://www.intershopper.nl gevonden waar de apple voor 1140 word aangeboden, terwijl de winkelwaarde rond de 2000 euro is. Dus vandaar mijn vraag: heeft iemand ervaring met intershopper? Of is de betrouwbaarheid op een andere manier te controleren? Als het niet betrouwbaar is, heeft iemand anders nog goede sites/aanbiedingen waar de apple Macbook Pro's goedkoper worden aangeboden?

Thnx:)

zo'n aankoop zou ik gewoon bij de mediamarkt doen of wat dan ook. niet voor de goedkoopste zoeken in de donkere internetachtersteegjes.

Je kan altijd effe op Tros radar kijken.
Doe ik ook altijd als ik iets niet vertrouw.

Ziet er niet heel prof uit.

Ik ben de winkel ook tegengekomen,
Kan je laten weten of je je bestelling geplaatst hebt of dat je er al meer over weet?

ja ik heb zelf ook even snel verder gezocht,
Je link gaat dan niet over hetzelfde bedrijf, maar heb wel gevonden dat deze pagina gemaakt is door biedmeer.nl. dit is een bedrijf dat internetwinkels opzet. Iedereen kan dus een webwinkel maken.
Ik haak af ;)

Ik ben van plan een apple Macbook Pro te kopen, en ben aan het rond kijken of ik hem wat goedkoper kan krijgen dan in de winkel. Nu heb ik de site:http://www.intershopper.nl gevonden waar de apple voor 1140 word aangeboden, terwijl de winkelwaarde rond de 2000 euro is. Dus vandaar mijn vraag: heeft iemand ervaring met intershopper? Of is de betrouwbaarheid op een andere manier te controleren? Als het niet betrouwbaar is, heeft iemand anders nog goede sites/aanbiedingen waar de apple Macbook Pro's goedkoper worden aangeboden?

Thnx:)

als het bijna voor 50% minder verkocht word moet er toch een belletje gaan rinkelen?

wat moet je trouwens met zijn makboek? koop van de helft gewoon een normale windows laptop.

Terug
Naar boven