XXL Nutrition

ervaringen Tele2?

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
heb net pakket internet /bellen/tv aangesloten en niks werkt ..monteur komt over 5dagen? asosiaal! fout ligt bij hun dat zeggen ze zelf ook. 5dahen geen internet!! lekker hoor

Wij zijn net weg bij tele2. Nu volledig over naar ziggo, vele male beter voor ons iig.

Bij tele2 laten ze het een beetje hangen, 5jaar lang tele 2 gehad en vorig jaar verliep het contract ipv ons een degelijke aanbieding te doen om ons te behouden als klant verhogen ze de prijs per maand. En een crappy tv kastje die al 2jaar oud was. Nu ziggo voor dezelfde prijs 60mb internet ipv 20mb bij tele2

Ik ben overgestapt van @home naar Tele2 zonder problemen, monteur kwam het zelf installeren en had gelijk een veel snellere verbinding als toen met @home.

Volgens mij is Tele2 nog steeds goedkoop en goed, heb nooit hoeven bellen naar klantenservice en dat was met @home wel anders, zeker toen ze overgingen naar Ziggo.
Allerlei domme verhalen, ik hoorde zelfs dat ik het kaartje uit de decoder opgestuurd zou hebben, terwijl ik hem zelf in me handen had, en de dame van het Callcenter(Cendris) het nummer zo op kon noemen.

Terug
Naar boven