MuscleMeat

Ervaringen van het krijgen van acne met test ivm orals

sieusc

Cool Novice
Waardering
3
Heb nog nooit test gedaan, wat zijn jullie ervaringen met de hoeveelheid acne die je krijgt van test ivm orals?

edit: ik snap dit is persoonsafhankelijk, ben gewoon benieuwd naar ervaringen

is persoonlijk, ik ben er gevoelig voor en heel mijn rug en nek zat onder, ook op mijn gezicht was het goed te zien. Was geen pretje om zo naar je werk enzo te gaan. Dosering was 500 mg per week voor 12 weken. Zelfs na mijn kuur bleef dit een hele tijd aanhouden. Hoor goeie verhalen van vit b5, wellicht dat je hier enige tijd voor je kuur mee kan starten. En orals is wel een ruim begrip, winny, mt,dianabol name it

Ik sta echt voor b5... Nul last van acne, tijdens en na mn kuur

no pain no gain

acepteren of niet aan beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Jongens thanks for the replies maar ik weet dit allemaal al. Ik ben me bewust van B5 en heb dat tijdens mijn winstrol kuur ook gebruikt. Ik vraag echter om ervaringen van mensen die hier een vergelijking mee kunnen maken (bv een winstrol only vs test only en dan de mate van acne)

Jongens thanks for the replies maar ik weet dit allemaal al. Ik ben me bewust van B5 en heb dat tijdens mijn winstrol kuur ook gebruikt. Ik vraag echter om ervaringen van mensen die hier een vergelijking mee kunnen maken (bv een winstrol only vs test only en dan de mate van acne)

blijft nog erg persoonlijk, wat de een heeft kan bij de ander totaal anders uitpakken. Wat wil je met deze info gaan doen eigenlijk? ik neem aan dat je nog nooit injects hebt gedaan en dit van plan bent?

Had met winny geen enkel puistje ,met test stond m,n rug en schouders vol bij honderd ben ik gestopt met tellen.

Je kunt preventief Nizoral shampoo gebruiken tegen acne. Ik lees goede verhalen over het gebruik en heb inmiddels ook een aantal flessen gekocht. Voor de prijs moet je het niet laten en wellicht krijg je het zelfs vergoed door de verzekering.

nizoral mag niet meer verkocht worden

Zie mijn post in het arofixen topic. Tijdens testo cycles een graduele toename in acne, met explosie van dikke puisten tijdens/na pct. Heb alle trucjes geprobeerd zonder succes, totdat ik een A.I. nam; heb nu nergens last meer van.

Tja en ik blijf bij roaccutane, altijd 100% vrij van acne. Als je er gevoelig voor bent ben je met een test-kuurtje net zo ****ed.

Terug
Naar boven