AndroidHealthClinic

Espi ligt in het ziekenhuis!

beterschap en take care, espi.

Damn dat is niet mis man! Hopelijk is ze snel weer te vinden op't forum!

owh ja focked op.. maar ze komt er wel overheen...BETERSCHAP!!

Heel snelle recup. , Espi
Moet ze lang in't ziekenhuis blijven ? , anders kunnen we beter beterschap via het forum wensen .... of sturen ze zo'n kaartje na ?

geef haar mijn groeten en beterschap daffy !

Beterschap epsi

Beterschap, is Mr. Valentino geen goed strijdmaatje voor haar? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal,

Iedereen kan een mailtje sturen naar Espi via de volgende link:

http://www.geldersevallei.nl/nav/index.cfm?FuseAction=Show&pag_id=104

Ze wist zelf niet op welke afdeling ze lag, maar als je de volgende gegevens gebruikt komt je mailtje zeker aan.

Bestemd voor: Ivana v/d Hork
Afdeling: weet ik niet
Kamer: 32 (Afdeling A3)

Groetjes Dutchgirl

Het laatste nieuws:

De scan die vrijdag zou plaatsvinden is woensdag al uitgevoerd. Nu is de oorzaak van haar rugpijn en het linkerbeen wat niet wil, gevonden: een uitzaaiïng van de infectie naar het ruggenmerg!
Even om geen paniek te zaaien: het is GEEN kanker, maar een bacteriële infectie! Ze moet nu 6 weken aan de antibiotica om die infectie weg te krijgen. De kans op blijvende complicaties (bijv. dat haar been problemen zal blijven geven) is gelukkig klein.

Groetjes Dutchgirl

Hey Dutchgirl heeft ze me kaartje al gehad. Want had hem gestuurd naar adres wat je op begin van deze thread opgaf

Het wordt echt hoog tijd dat ze weer op de been en online komt... er zijn zelfs al keto-discussie op DBB zonder Espi... dat kan toch helemaal niet !

Hou vol meid !

Er is weer nieuws over Espi:

Het beestje heeft nu een naampje: spondylodiscitis, bacteriële ontsteking in de ruggengraat.

Goed nieuws en slecht nieuws:

Het goede nieuws is dat espi enkele nachten terug tijdens het omdraaien in bed een rare knak in haar rug hoorde en dat sindsdien haar linkerbeen weer bijna-normaal functioneert. Tijdens het uitvoeren van een electromyogram op haar been werd ook gemompeld dat het er redelijk normaal uitzag (officiele uitslag komt nog), oftewel: met haar spieren is waarschijnlijk niets mis, het ligt/lag aan de aansturing.

Slecht nieuws: de arts heeft gezegd dat ze gedurende 6 weken op bed moet met een gipsen corset! En dat ze daarna waarschijnljik nog 6 weken dat corset aan moet houden

Veel beterschap Espi.
Ik zou degenen willen vragen die nog geen kaartje hebben gestuurd om dit alsnog te doen. Ze kan het nu heel goed gebruiken!

Rove zei:
Er is weer nieuws over Espi:

Het beestje heeft nu een naampje: spondylodiscitis, bacteriële ontsteking in de ruggengraat.

Goed nieuws en slecht nieuws:

Het goede nieuws is dat espi enkele nachten terug tijdens het omdraaien in bed een rare knak in haar rug hoorde en dat sindsdien haar linkerbeen weer bijna-normaal functioneert. Tijdens het uitvoeren van een electromyogram op haar been werd ook gemompeld dat het er redelijk normaal uitzag (officiele uitslag komt nog), oftewel: met haar spieren is waarschijnlijk niets mis, het ligt/lag aan de aansturing.

Slecht nieuws: de arts heeft gezegd dat ze gedurende 6 weken op bed moet met een gipsen corset! En dat ze daarna waarschijnljik nog 6 weken dat corset aan moet houden

Veel beterschap Espi.
Ik zou degenen willen vragen die nog geen kaartje hebben gestuurd om dit alsnog te doen. Ze kan het nu heel goed gebruiken!

Wat bedoel je met de 'aansturing'?

waarschijnlijk iets van een beklemde zenuw, en niet een aantasting van de spieren van haar been zelf denk ik. Als een zenuw beklemd zit komen de signalen vanuit de hersenen niet aan bij de spieren, terwijl er met de spieren zelf niks mis hoeft te zijn.

Hoi allemaal,

Een foto van Espi. Haar vriend vroeg me of ik de foto wilde posten.

Ze verveelt zich in het ziekenhuis.

Het zou leuk zijn als jullie nog meer mailtjes sturen.
Ze krijgt aanstaande donderdag waarschijnlijk haar gipsen corset, want eerder kon niet. Het gips was op?

Groetjes Dutchgirl

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Espi aan de kwark met whey proteine :D

Haha lol :D kheb al een mailtje gestuurd. Hopelijk komt ze er snel weer bovenop :thumbs:

Hoi allemaal,

Morgen om 13.00 krijgt Espi gips.

Ze belde mij vanochtend of ik jullie wilde bedanken voor de brieven, emails, kaarten en reacties op dit forum.

Dus hierbij hartstikke bedankt namens Espi.

gaat ze dan meteen met dat gips naar huis ?

Beterschap Espi....

Terug
Naar boven