Fitness Seller

ESS Dallas Diary 2010 Markus Rühl Training

Hij staat aardig droog, is hij in voorbereiding voor een show?

Rare training.. eerst rug, dan borst, dan schouders en dan 1 oefening triceps

Ruhhhhhhhhl

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

cardio is for pussies?
haha

ik wil dat tshirt :p

hij traint echt extreem licht en trekt de meest moeilijke gezichten..Kom dat nou omdat die zo Low-in-carbs zit en alles nog bijv. 1 keer lichtelijk wil prikkelen voor z'n wedstrijd??

hij deed wel veel reps, ik denk dat hij maar heel kort rust hield tussen alle setjes. Beetje zelfde idee als van Ronny rockel zijn training die hier ook pas voorbij kwam

cardio is for pussies haha :D

zit ie te trainen met een Tshirt "cardio is for pussies"
terwijl er een twintig tal loopbanden achter hem gebruikt worden ...
:D wat een held

Rare training.. eerst rug, dan borst, dan schouders en dan 1 oefening triceps

Is training om te depleten ('entleeren" staat erboven), dwz het laatste beetje glycogeen uit de spieren te trekken voordat met koolhydraat laden begonnen wordt. Niet echt spannend materiaal om een video van te schieten dus.

Het is tijd voor Ruhl om de handdoek in de ring te gooien. Zijn fysiek wordt er niet beter op.

ruhl.jpg

Is training om te depleten ('entleeren" staat erboven), dwz het laatste beetje glycogeen uit de spieren te trekken voordat met koolhydraat laden begonnen wordt. Niet echt spannend materiaal om een video van te schieten dus.

Het is tijd voor Ruhl om de handdoek in de ring te gooien. Zijn fysiek wordt er niet beter op.
Doet me denken aan pulombaism:rolleyes:

die ruhl wordt niet oud, ziet er al uit als 55, waar je hem ook ziet

Terug
Naar boven