Fitness Seller

Eten in Slowakije

White Knight

Mean Machine
Elite Member
Waardering
134
Lengte
1m73
Massa
83kg
Ik vertrek dus binnenkort naar slowakije en vraag me toch wel af wat er daar zoal van eten te vinden valt zit in het gebergte dus van een gym zal er ook wel geen sprake zijn..

Iemand enig idee?

Opdrukken kan je overal, ga aan een tak hangen en trek je een paar keer op voor een 'houdt-jezelf-op-niveau-workout', zoek een lekker sletje en je hebt een goede cardio. Klaar.

Kwark (kwarkovski heet dat daar) hebben ze vast wel, en kijk in de super of ze daar niet een lekker vleesje hebben. Anders zoek je een boerderij en vraag je of je voor een paar euro een schaap mag slachten.

Anders moede u aan een plantendieët houden é Knighty', vindt ge daar veel ze in de bergen..

En euhm, naar het schijnt zitten er daar some fine bitches, dus kozentje, pics trekken é dude :dance: Yummie ;)

hert, beer, knaagdier

gaan we nu dit soort posts krijgen van elke land van de wereld? :rolleyes:

come on guys kip/biefstuk is overal bekend hoor.

Ik vertrek op korte termijn ook naar slowakije. Ik ben er vorig jaar ook geweest. Vlees is er zat en goedkoop. Kwark weet ik niet maar dat er ongetwijfeld ook wel te vinden. Ik neem wel een pot whey mee en wat havermout.

Een gym heb ik niet. Ach ik neem wel een paar dumbbells mee. Het is vooral genieten. Ik kan je één ding beloven. Er zat heel veel mooie vrouwen en je hoeft er geen bal voor te doen (ze komen gewoon naar je toe). Een halve liter bier is 50 eurcent en een mixie 1 euro 50. Een pak sigaretten marlboro kost 1 euro 50.

Als ik terug ben weer hard tegenaan.

Emile zei:
Ik vertrek op korte termijn ook naar slowakije. Ik ben er vorig jaar ook geweest. Vlees is er zat en goedkoop. Kwark weet ik niet maar dat er ongetwijfeld ook wel te vinden. Ik neem wel een pot whey mee en wat havermout.

Een gym heb ik niet. Ach ik neem wel een paar dumbbells mee. Het is vooral genieten. Ik kan je één ding beloven. Er zat heel veel mooie vrouwen en je hoeft er geen bal voor te doen (ze komen gewoon naar je toe). Een halve liter bier is 50 eurcent en een mixie 1 euro 50. Een pak sigaretten marlboro kost 1 euro 50.

off topic: waar zit je dan? In een stad of hebben ze daar ook bepaalde toeristische plekken? Uitgaan? En heb je geboekt bij iets of ga je gewoon zelf heen? Vliegtuig?
Heb zelf nog niets geregeld namelijk en voorgaande klinkt niet verkeerd :D

Klinkt goed allemaal, vooral dat vrouwen en bier. Ben gestopt met roken hèhè!

Maar in Oost-Europa houden ze wel van vlees geloof ik, en dat is goed! :)
En d'r zal vast wel een meer of rivier in de buurt zijn, verse vis, aahhh.....:P

Lekker boeien dat je een enkele week niet kan trainen :p, gewoon veel vlees eten en dan komt het allemaal goed in orde ;)

Emile zei:

Dus jij gaat keihard zitten zuipen en paffen daaro? Je weet het he: bier en sigaretten zijn voor mietjes!

@JFS

Ik zit in het plaatsje spiske navo ves . Het ligt tegen de kant van de russische grens. Het is heerlijk daar. Lekkere rust. Je kan er zat doen zoals bergwandelingen, fietsen etc. Je hoeft er niet te vervelen. Vlak in de buurt zit een discotheek. Lekker relaxt allemaal. Als ik jouw vertel dat ik in 2 weken tijd 100 euro heb uitgegeven aan eten en drinken dan is dat geen geld (en dan elke dag flink feesten en eten). Ik ben nu voor het huisje huren in totaal 480 euro kwijt voor 3 weken. Een huis met 3 slaapkamers en een grote keuken. Buiten een plek voor een kampvuur en een grote tuin.

@Splendid

Als ik een jaar lang strikt hou aan mijn dieet kan ik er dan niet ff tussenuit en lekker feesten ??? Iedereen moet het voor zichzelf weten maar als ik ga stappen in slowakije dan wil ik wel ff uit mijn dakkie :). Een paar biertjes horen voor mij erbij (zuipen is een ander verhaal). Roken doe ik niet maar een maat van me wel.

Beetje off-topic allemaal, maar ik kan slowakije iedereen aanraden.

Ben een paar x in Slowakije geweest, val er altijd een paar kilo af! Ze eten daar heel vet, wat mijn maag niet gewend is :-) ....er zijn wel wat supermarkten (vooral uit UK, USA), waar je melk, Yoghurt, ect. kan kopen. Ook vis, kip etc. is te koop.

Waarom maakt iedereen zich zo druk over het eten op vakantie, een vakantie is om te ontspannen en niet om constant op je voeding te letten!
En als je dat wel doet lijkt het me voor de hand liggend, vlees wordt over de hele wereld verkocht, dus ook in JOUW vakantieland..

Veel plezier op vakantie!

Emile zei:
@JFS

@Splendid

Als ik een jaar lang strikt hou aan mijn dieet kan ik er dan niet ff tussenuit en lekker feesten ??? Iedereen moet het voor zichzelf weten maar als ik ga stappen in slowakije dan wil ik wel ff uit mijn dakkie :). Een paar biertjes horen voor mij erbij (zuipen is een ander verhaal). Roken doe ik niet maar een maat van me wel.

Ik zit je maar wat te sarren, :D . Ik geef je groot gelijk dat je er een groot feest van maakt op vakantie. Dat doe ik zelf ook. Alleen dan zonder bier... bier kan ik missen als kiespijn!

Terug
Naar boven