- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 4%
Ik was wat research aan het doen over water voor- tijdens en na je maaltijd en kwam op de volgende website het volgende tegen: [Link niet meer beschikbaar]
Ja ik weet het is vrouwen-website maar dit is de eerste keer dat ik zoiets lees en dacht dit kan wel interessant zijn, zeker voor de Bodybuilder die af en toe in tijdnood zit en een snelle maaltijd binnen werkt (eventueel zelf een weightgainer neemt).
De oorspronkelijke bron heb ik ook gevonden en is geplaatst in 2003. Het originele onderzoek heb ik (nog) niet gevonden.
Anyhow, wat denken jullie ?
Eat with a grateful heart. Neurophysiologists have found that people who eat with a sense of gratitude for their food experience more efficient and complete digestion than those who eat while distracted by an external entity like TV.
Ja ik weet het is vrouwen-website maar dit is de eerste keer dat ik zoiets lees en dacht dit kan wel interessant zijn, zeker voor de Bodybuilder die af en toe in tijdnood zit en een snelle maaltijd binnen werkt (eventueel zelf een weightgainer neemt).
De oorspronkelijke bron heb ik ook gevonden en is geplaatst in 2003. Het originele onderzoek heb ik (nog) niet gevonden.
Anyhow, wat denken jullie ?