Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij bepaalde as krijg je idd aanzienlijk meer honger. Ook doordat je harder trainr zal je meer honger krijgen. En gewoon omdat je zo snel groeit en dus veel meer energie nodig is. Je stofwisseling versnelt hierdoor. En ja, er zal meer van de energie (en eiwit uiteraard) naar je spieren gaan omdat deze veel actiever zijn, ook in rust.
Het hangt van de soort AAS af die je gebruikt, van de mate en hoeveelheden die je tot je neemt, wat je persoonlijke reacties zijn op die producten en wat je daaromheen nog slikt aan supplementen.
Maar in het algemeen: Ja. Anabolen zetten aan tot meer eten.
Ik neem in de zomer een multivitaminesupplement dat vrij hoog aan vit B (2,6 maar voornamelijk 12) is gedoseerd. Vit B12 wordt ook wel voorgeschreven aan mensen die wat moe en lusteloos zijn. De B12 geeft je nogeens extra impulsen tot eten.
Daarom is het na een kuur zo belangrijk dat je door blijft trainen en eten op hetzélfde niveau zodat je stofwisseling hetzelfde ritme houdt en je je gains behoudt.
Ik had me voorgenomen dit na mijn laatste kuur extra in de gaten te houden en ik vreet me nu nog een slag in de rondte en het doet m'n lichaam erg goed!