AndroidHealthClinic

Eten wat de pot schaft.

IshQ

Cool Novice
Waardering
0
Dbbers,
Ben druk bezig met mijn voedingsschema en probeer alles netjes uit te rekenen naar de uitgerekende behoeftes..
Nu woon ik nog thuis en hoor ik hier te vreten wat de pot schaft.. hier heb ik dus geen cijfertjes van en het zal ook per dag verschillen.
Hoe heb jij dit opgelost of kan ik dit oplossen? Is er niet gewoon een 'gemiddelde' dat in de buurt komt?
Ben benieuwd!

Hangt uiteraard van je hoeveelheden af. Weeg je hoeveelheden bij de andere maaltijden en vergelijk die dan met je avondmaaltijd. (ik neem aan dat dat de enigste maaltijd is waar je per se moet eten wat de pot schaft)

bij mij is het een kwestie van schatten hoeveel gr alles weegt, aan de hand daarvan het aantal kcals berekenen en macronutrienten berekenen en als ik dan tekort koolhydraten of eiwitten binnenkrijg dan eet ik er nog wat yoghurt met havermout oid bij.

nu eet ik low carb, dan laat ik gewoon de aardappelen weg en neem ik er nog wat pinda's bij.

Dbbers,
Ben druk bezig met mijn voedingsschema en probeer alles netjes uit te rekenen naar de uitgerekende behoeftes..
Nu woon ik nog thuis en hoor ik hier te vreten wat de pot schaft.. hier heb ik dus geen cijfertjes van en het zal ook per dag verschillen.
Hoe heb jij dit opgelost of kan ik dit oplossen? Is er niet gewoon een 'gemiddelde' dat in de buurt komt?
Ben benieuwd!

Weeg het eens een week wat je zo gemiddeld opschept. Tel het op en deel het door 7 en je ziet zo wat een gemiddelde zou kunnen zijn.

Wel even een onderscheid maken tussen speklapjes en kipfilet, maar verder... groente is groente en een aardappel is een aardappel.

• Topic Starter Topic Starter
Kortom.. gewoon maar de proef op de som nemen en alles een keertje wegen voor een goeie schatting...
Ik ga het er maar op wagen, thanks iedereen!

Terug
Naar boven