MuscleMeat

Eten

Thijssss

Novice
Waardering
0
Beste BB'rs en BB'innekes :rolleyes:

Ik zit met een klein (eigenlijk groot) probleem.

Het is voor mij moeilijk om echt véél voeding binnen te krijgen, omdat wij thuis met 7 man zijn (5 kinderen en 2 ouders) en ik dus niet super veel kan gaan eten. Met name bij het avondeten bijvoorbeeld is dit een probleem.

Hebben jullie tips om toch nog voldoende voeding binnen te krijgen, naast zelf kwark/tonijn/etc. kopen?

stiekem het eten van een van je 4broertjes of zusjes te stelen :P

of gewoon nog meer tonijn/kwark kopen

OT: nee sorry ik kan je nie helpen heb zelf als moeite zat met met voeding

stiekem het eten van een van je 4broertjes of zusjes te stelen :P

Ik dacht meteen aan het eten van een broertje of zusje... (kun je niet te vaak doen, want dat gaat opvallen, maar dan komt er wel meer voedsel beschikbaar)

Anyways, je bent 18, volwassen genoeg om zelf wat te mogen kopen in de winkel (zak pinda's per dag schiet aardig op, of even langs de McD). En je kunt altijd nog op jezelf gaan wonen.

(bij)Baantje?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb idd geld genoeg om zelf wat te kopen elke dag. Misschien supplementen? Of raden jullie dat af.

Ik heb idd geld genoeg om zelf wat te kopen elke dag. Misschien supplementen? Of raden jullie dat af.

pinda's, rijst, kip, pasta, kwark. ben je mischien 20 euro voor een week kwijt en dan kan je rijst, pasta en avondeten op een dag eten en nog pinda als tussendoortje. eerst voeding redelijk op orde dan supps

Terug
Naar boven