Fitness Seller

Etensschema.

VeniVidiVicii

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
55kg
Ben nu ongeveer 1,5j aan het trainen, eerste jaar was niet echt serieus en voeding werd niet op gelet.
Sinds 3 maand ben ik erop aan het letten en aan het bijkomen.
Ik train 5x in de week en per dag 1 spiergroep voor de moment en 2x in de week buik erbij.
Dit is mijn schema atm.

6:30 - 100gr havermout
- 300ml melk

10:00 -300ml melk + lean gain 3 scheppen.

12:00 -tonijnsalade met broodje

14:00 -2x boterham met kipfilet

16:00 -2x boterham met kipfilet

18:00 avondeten warme maaltijd thuis

18:30 TRAINING

20:00 -300ml melk + lean gain 3 scheppen.

Ondertussen drink ik nog 2-3 liter water per dag.
Als supps pak ik atm als PWO jack3d en doordaags creatine 5gr.

Zou graag progressie maken dus alle hulp is welkom!
Geen afbrekende commentaar aub, ik probeer er echt werk van te maken!

Kracht ontbreekt me niet maar massa bijkomen is redelijk moeilijk atm en ben ECTO.

Ben eens benieuwd naar posts van ervaren mensen, je hebt ongeveer hetzelfde schema en stats.
Sta je ook zo droog dan? En kom je amper bij dan?
Keep an eye on this one.

Ben nu ongeveer 1,5j aan het trainen, eerste jaar was niet echt serieus en voeding werd niet op gelet.
Sinds 3 maand ben ik erop aan het letten en aan het bijkomen.
Ik train 5x in de week en per dag 1 spiergroep voor de moment en 2x in de week buik erbij.
Dit is mijn schema atm.

6:30 - 100gr havermout
- 300ml melk

10:00 -300ml melk + lean gain 3 scheppen.

12:00 -tonijnsalade met broodje

14:00 -2x boterham met kipfilet

16:00 -2x boterham met kipfilet

18:00 avondeten warme maaltijd thuis

18:30 TRAINING

20:00 -300ml melk + lean gain 3 scheppen.

Ondertussen drink ik nog 2-3 liter water per dag.
Als supps pak ik atm als PWO jack3d en doordaags creatine 5gr.

Zou graag progressie maken dus alle hulp is welkom!
Geen afbrekende commentaar aub, ik probeer er echt werk van te maken!

Kracht ontbreekt me niet maar massa bijkomen is redelijk moeilijk atm en ben ECTO.

Dit is een stukje van m'n ontbijt,

je eet te weinig man:rolleyes:

Het veel eten is dat niet iets da je ook moet opbouwen? Als je zijn stats bekijkt is het toch onmogelijk dat hij direkt vreet en misselijk word, maar hoe bouw je zoiets op?

Hoezo eet je om 12.00 alleen een tonijnsalade en 1 broodje. Kan je beter die 2 boterhammen met kipfilet om 12 uur er nog bij doen denk ik. En dan om 14.00 nog wat extra's. Ik denk inderdaad ook dat je te weinig eet. Als je het lastig vind om ineens meer te eten kan je het ook gewoon per week verhogen met een bepaald aantal kcal, zo went je lichaam er wat makkelijker aan.

Hoeveel kom je ong per week bij?
jullie kunnen niet concluderen dat hij te weinig eet, misschien groet hij op deze aantal cal. wel gewoon goed.
de 1 heeft 3000 cal. nodig om te groeien en de ander slechts 2000.

Vermeld er eerst even bij wat je behoefte is enzo en zet er voedingswaarden bij

Ik heb ong dezelfde stats. Ik weeg 57 en ben 1m72 maar ben zeker niet uitgemergelt ofzo, wil gerust pic uploaden.
Iemand zei eens dat sommige mensen ook lichte botstructuren hebben.
Ik eet ong zelfde en gain nu 2-3kg op 2 weken ong met mijn huidige stats he!

Dat van botstructeren vind ik altijd een beetje een vaag verhaal & word door veel vrouwen die iets te zwaar zijn gezegd: oh ja maar ik heb zware botten, haha. Zoveel kilo zal dat niet schelen hooguit 1-2 volgens mij.
Wat is je behoefte dan?
dan gain je vrij veel nothing2lose

Ik zou graag 60kg willen wegen tegen eind april of begin mei.
Ik at ervoor nooit veel en rooktte toen nog.
Nu heb ik discipline en eet ik veel meer denk daarom
die gains.

Zou eens moeten meten vanavond.
Denk zeer laag,sta ook zeer droog en aders
komen er hard door.

Dat van botstructeren vind ik altijd een beetje een vaag verhaal & word door veel vrouwen die iets te zwaar zijn gezegd: oh ja maar ik heb zware botten, haha. Zoveel kilo zal dat niet schelen hooguit 1-2 volgens mij.
Wat is je behoefte dan?
dan gain je vrij veel nothing2lose

botstuctuur is indd onzin
volgensmij kon dat maar maximaal rond de 300gr schelen per persoon.
(had ff research gedaan maximaal 2 kilo trouwens:P)

zit qua voeding ongeveer hetzelfde als TS en heb ook moeite met massa aankomen, wel eet ik meer pindakaas dan kipfilet en om 22:00 ook 4 sneedjes brood
(ik zit overigens ook met een vetpercentage te kijken van maarliefst 6%:P)

botstuctuur is indd onzin
volgensmij kon dat maar maximaal rond de 300gr schelen per persoon.
(had ff research gedaan maximaal 2 kilo trouwens:P)

zit qua voeding ongeveer hetzelfde als TS en heb ook moeite met massa aankomen, wel eet ik meer pindakaas dan kipfilet en om 22:00 ook 4 sneedjes brood
(ik zit overigens ook met een vetpercentage te kijken van maarliefst 6%:P)
Zou eens moeten meten vanavond.
Denk zeer laag,sta ook zeer droog en aders
komen er hard door.

Had ik het toch goed, goed opgelet op school vroeger :D. Zolang je vetpercentage niet te hard stijgt en je gaint wel, is het goed toch.
Daarbij vind ik 6 kilo spiermassa per maand nog best veel, maar kan aan mij liggen.

Ik gain voor de moment nog zeer goed in massa en kracht, vp zal ik eens berekenen als ik de kans daartoe heb.
Ik ben aan het opbouwen om meer en meer te eten en deze gains zolang mogelijk te houden.

heb je wel berekend hoeveel je dagelijkse behoefte is daarop moet je een voedingsschemaop baseren dan moet je + 300 kcal bijv doen en nog een paar aspecten zoals elke maaltijd eiwitten en een goed macronutri... verhouding ik zou als ik zou gaan bulken 30/45/25 nemen maar dat verschil per persoon je moet een beetje experimenteren maar volgens mij zoals al eerder gezegd eet je te weinig reken maar effe uit ik help je met de eerste stap 55 Kg 6 % VP = 51.7 VVM daarmee kun je zeker wel je dagelijkse behoefte meer bereken afhankelijk wat voor werk je doet en hoe vaak je traint.

Mvg Ashraf

Edit ik zie dat ik ipv van de opsteller van het topic een medelid heb geholpen alhoewel het voor beide geld zeg ik tegen venividici hetzelfde alleen weet ik van jou niet hoeveel je VP is.

heb je wel berekend hoeveel je dagelijkse behoefte is daarop moet je een voedingsschemaop baseren dan moet je + 300 kcal bijv doen en nog een paar aspecten zoals elke maaltijd eiwitten en een goed macronutri... verhouding ik zou als ik zou gaan bulken 30/45/25 nemen maar dat verschil per persoon je moet een beetje experimenteren maar volgens mij zoals al eerder gezegd eet je te weinig reken maar effe uit ik help je met de eerste stap 55 Kg 6 % VP = 51.7 VVM daarmee kun je zeker wel je dagelijkse behoefte meer bereken afhankelijk wat voor werk je doet en hoe vaak je traint.

Mvg Ashraf

Als werk ben ik elektricien, ik kan meepakken van eten wat ik wil en eet wanneer ik wil iets.
Ik train nu 5x in de week telkens 1 spiergroep.

okey maar als je wilt gaine kan je het best een aangepast voedingsschemahebben en dat moet je toch echt zelf maken Stickies al gelezen ?

Terug
Naar boven