Fitness Seller

Eurabië wordt een feit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij gooit islam-critici en anti-islam aanhangers dus op 1 hoop. Ik ben zelf bijvoorbeeld islam-criticus. Wilders is een anti-islam aanhanger. Leer het verschil zou ik zeggen.
En wie is er voor deze eurabië theorie? En Ayaan Hirsi Ali, islam criticus of anti-Islam? En ye'or?
Goed, redelijk anti-islam. Sowieso als je je zo bedreigd voelt zoals zij doen gaat kritiek al snel over in haat en angst, beiden geen goede raadgevers.

Balkenende staat er om bekend zeker geen islam-criticus te zijn. Balkenende is eerder pro-religie en geeft de islam alle vrijheid om verder uit te breiden. Zijn partij is daarom waarschijnlijk nog minder islam-critisch dan Groen-links of pvda.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Betekent niet dat er bij het aanstellen van Balkenende gelijk een Islam epidemie aanbreekt. Sowieso wordt het geen dictatot, ergo: de topictitel slaat nergens op.

[Je mag die mening hebben, maar dan mogen anderen ook hun mening hebben en delen.
Blijkbaar weet je niet wat de nieuwe Godwin's law inhoudt? Was tijdje terug nog een topic over op dbb, vind dit een prima voorbeeld, en blijkbaar vinden meerderen dat als ik dit topic zo doorlees.

En wie is er voor deze eurabië theorie? En Ayaan Hirsi Ali, islam criticus of anti-Islam? En ye'or?
Goed, redelijk anti-islam. Sowieso als je je zo bedreigd voelt zoals zij doen gaat kritiek al snel over in haat en angst, beiden geen goede raadgevers.
Je hebt mensen die overdrijven en je hebt er die op een realistische manier de zaak bekijken, meer bedoel ik niet.

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Betekent niet dat er bij het aanstellen van Balkenende gelijk een Islam epidemie aanbreekt. Sowieso wordt het geen dictatot, ergo: de topictitel slaat nergens op.
Zoals ik al zei vind ik die titels vooral grappig. Iedereen inclusief de schrijver zelf weet dat het zo'n vaart niet loopt.

Blijkbaar weet je niet wat de nieuwe Godwin's law inhoudt? Was tijdje terug nog een topic over op dbb, vind dit een prima voorbeeld, en blijkbaar vinden meerderen dat als ik dit topic zo doorlees.
Tuurlijk weet ik wat Godwin's law inhoudt, is hier in het verleden vaak genoeg voorbij gekomen.

Het CDA (christenen dienen allah) zorgen voor een islamitisch europa, of heb je je roze bril nog op ?

Serieus, jij bent echt de meest gedesillusioneerde persoon die op dit forum rondloopt, zonder uitzonderingen. Er lopen of liepen wel meer 'special cases' rond maar die hadden vaak toch nog iets van een al dan niet zwaar vervormde vorm van intelligentie of het vermogen zichzelf te relativeren. Zelfs dat is er niet in je te bespeuren.

Ga hulp zoeken man, dit kan alleen maar aflopen in tranen. Ik meen het, je zou er gelukkiger van worden professionele hulp te zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, ik lach alleen maar om je klaas, ga je vrouw helpen met stofzuigen of help je kinderen met die moeilijke balkenende puzzel die ze niet klaar krijgen.

Heel veel tranen dude. Repareer jezelf.

Giselle Litman oftewel Bat Ye'or, tja Wilders loopt er mee weg maar Litman neemt over het algemeen wel monsterstappen en verzint de meeste vreemde theorieën om het Eurabia in haar hoofd werkelijkheid te laten worden.

Eurabia heeft natuurlijk verder niks met de openingsposting te maken. CDA dient vooral de christenen en niet de moslims. Zou eerder vrezen voor de toenemende invloed van christelijke partijen die veel werworven vrijheden weer aan banden willen leggen.

• Topic Starter Topic Starter

wat heb je nou met tranen :roflol: je hoort vast je kindje huilen in de wieg omdat die lelijke vrouw van je met haar kop boven de wieg staat te kijken, hahaha.

Genoeg geouwerhoert, slotje op dit topic graag, dbb is genoeg geinformeerd over dit gevaar van een balkenende.

'gtfo Arnoldfan' lijkt me hier op zijn plaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven