- Waardering
- 410
En wie is er voor deze eurabië theorie? En Ayaan Hirsi Ali, islam criticus of anti-Islam? En ye'or?Jij gooit islam-critici en anti-islam aanhangers dus op 1 hoop. Ik ben zelf bijvoorbeeld islam-criticus. Wilders is een anti-islam aanhanger. Leer het verschil zou ik zeggen.
Goed, redelijk anti-islam. Sowieso als je je zo bedreigd voelt zoals zij doen gaat kritiek al snel over in haat en angst, beiden geen goede raadgevers.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Betekent niet dat er bij het aanstellen van Balkenende gelijk een Islam epidemie aanbreekt. Sowieso wordt het geen dictatot, ergo: de topictitel slaat nergens op.Balkenende staat er om bekend zeker geen islam-criticus te zijn. Balkenende is eerder pro-religie en geeft de islam alle vrijheid om verder uit te breiden. Zijn partij is daarom waarschijnlijk nog minder islam-critisch dan Groen-links of pvda.
Blijkbaar weet je niet wat de nieuwe Godwin's law inhoudt? Was tijdje terug nog een topic over op dbb, vind dit een prima voorbeeld, en blijkbaar vinden meerderen dat als ik dit topic zo doorlees.[Je mag die mening hebben, maar dan mogen anderen ook hun mening hebben en delen.

je hoort vast je kindje huilen in de wieg omdat die lelijke vrouw van je met haar kop boven de wieg staat te kijken, hahaha.