stalkerdewit78
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Test Enanthaat en Test Propianaat EP & Oxymetholone,Methandrostenolone Generic supplements good 2 go of...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Hoe is 't nu verder?
Nog steeds pijnlijke kont of?...,

echt ik voel niks maar dan ook niks van pijn,ik meng de testE met de testP en dat spuit ik naar binnen,hopen dat ik geen pijn krijg(tot hier toe alles goed).De EP is toch goeie shizzle of niet? Want dat is wel het belangrijkste..
, (Vooral LYY)Bij deze jongens,nog geen pijntje gehad(zit wel met keelontsteking) test-fluecht ik voel niks maar dan ook niks van pijn,ik meng de testE met de testP en dat spuit ik naar binnen,hopen dat ik geen pijn krijg(tot hier toe alles goed).
Die oxymetholone van GS is potje van 150stuks,dacht bij mezelf even tellen,nou kwam ik uit op 156 en de d-boll potje van 100stuks en zijn er 102 dus not bad at all.vraag me wel af of er echt wel oxymeth in zit en geen d-boll ofzo? zal het wel merken zeker. ciao brothers
EP is zéker goed,
Heel veel mensen die ik ken gaan op EP,,
Mijn voorkeur is GG of LYY, (Vooral LYY)
Hot12345 probeert zich te profileren als een ware kenner en maakt stelselmatig misbruik van deze sectie. Het is dan ook een kwestie van tijd voordat hij een ban zal oplopen.Hot heeft nu 1,2,3,4 punten.
Net ff 1 ml. van die prop met hetzelfde nummer als de jouwe gezet, ben benieuwd.
Gast, 2 maanden geleden open je nog noobtopics in deze sectie en nu kom je vertellen dat EP zo goed is en welk lab je voorkeur heeft?(Wat overigens niemand interesseert.)
En Marcel,hoe is die gegaan die ml prop?heb vandaag weer gezet en niks last man,echt superspul.
Van die test prop is de injectiepijn niet te harden, succes ermee.
Zet inmiddels de prop al 3 maanden eod. nergens last van.