XXL Nutrition

Euro Pharma & Generic supps

stalkerdewit78

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Test Enanthaat en Test Propianaat EP & Oxymetholone,Methandrostenolone Generic supplements good 2 go of...

IMG_4511.jpg

IMG_4512.jpg

IMG_4513.jpg

IMG_4514.jpg

IMG_4515.jpg

IMG_4516.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Bij deze jongens,nog geen pijntje gehad(zit wel met keelontsteking) test-flu??? echt ik voel niks maar dan ook niks van pijn,ik meng de testE met de testP en dat spuit ik naar binnen,hopen dat ik geen pijn krijg(tot hier toe alles goed).
Die oxymetholone van GS is potje van 150stuks,dacht bij mezelf even tellen,nou kwam ik uit op 156 en de d-boll potje van 100stuks en zijn er 102 dus not bad at all.vraag me wel af of er echt wel oxymeth in zit en geen d-boll ofzo? zal het wel merken zeker. ciao brothers

De EP is toch goeie shizzle of niet? Want dat is wel het belangrijkste..

Bij deze jongens,nog geen pijntje gehad(zit wel met keelontsteking) test-flu??? echt ik voel niks maar dan ook niks van pijn,ik meng de testE met de testP en dat spuit ik naar binnen,hopen dat ik geen pijn krijg(tot hier toe alles goed).
Die oxymetholone van GS is potje van 150stuks,dacht bij mezelf even tellen,nou kwam ik uit op 156 en de d-boll potje van 100stuks en zijn er 102 dus not bad at all.vraag me wel af of er echt wel oxymeth in zit en geen d-boll ofzo? zal het wel merken zeker. ciao brothers

Net ff 1 ml. van die prop met hetzelfde nummer als de jouwe gezet, ben benieuwd.

EP is zéker goed,

Heel veel mensen die ik ken gaan op EP,,

Mijn voorkeur is GG of LYY :D, (Vooral LYY)

Gast, 2 maanden geleden open je nog noobtopics in deze sectie en nu kom je vertellen dat EP zo goed is en welk lab je voorkeur heeft?(Wat overigens niemand interesseert.)

ik heb nu al 2 x de prop gezet maar vind de pijn wel mee vallen .. 2 dagen beetje brand gevoel gehad ofz ? XD en nu klein beetje last,,

• Topic Starter Topic Starter
Net ff 1 ml. van die prop met hetzelfde nummer als de jouwe gezet, ben benieuwd.

Gast, 2 maanden geleden open je nog noobtopics in deze sectie en nu kom je vertellen dat EP zo goed is en welk lab je voorkeur heeft?(Wat overigens niemand interesseert.)

En Marcel,hoe is die gegaan die ml prop?heb vandaag weer gezet en niks last man,echt superspul.

Terug
Naar boven