Fitness Seller

Europa League topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ajax gaat MU van de mat spelen :)

Ik denk 5-0 voor Ajax

tis in engeland...

Bruhhe mag boeltje pakken, standard moet nog oppassen of ze lopen tegen een goal aan en is het ook dagdag.

• Topic Starter Topic Starter
K*t, ik had op Anderlecht door ingezet

Nog 2 goals van ajax en ze zijn door

lol

goede voetbalweek voor mij, chelsea verloren, bayeren verloren, brugge & anderlecht eruit en standard door

Belgie heeft ook 10 punten bijeen gesprokkeld in Europa. Is ook niet eerder voorgekomen volgens mij. Knap, hoor. Mag wel is gezegd worden.

1 goal nog van ajax en ze zijn door :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 22:54 ----------

oh het is al afgelopen feelsbadman

Valencia-Psv
Twente-Plizen/Schalke
Az-Udinese
Standard-Hannover

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 23:00 ----------

Zou leuk zijn voor Twente als ze naar Gelsenkirchen moeten.

Overwinning van Ajax telt mee voor de UEFA-coefficient, Oekraine inhalen wordt nu een makkie en als Nederlandse ploegen de komende jaren goed blijven presteren in Europa kan dat een extra plaats betekenen in de Champions League.

Dat wordt nog een hele kluif dan. Ze staan nog minsens 6 punten achter op de nr. 6 die recht geeft op een directe extra plaats in de cl poule fase.

Edit. Is trouwens over 2 jaar 3.5 punt achter Frankrijk en over drie jaar kunnen we ze inhalen. Klopt trouwens wel :o
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 23:34 ----------

Ja, het wordt Schalke voor Twente. Mooi affiche :)

Laatst bewerkt:
Overwinning van Ajax telt mee voor de UEFA-coefficient, Oekraine inhalen wordt nu een makkie en als Nederlandse ploegen de komende jaren goed blijven presteren in Europa kan dat een extra plaats betekenen in de Champions League.

hmmm weet niet of we daar blij mee moeten zijn. Zo is het eigenlijk wel goed,niemand wordt echt afgedroogd. De extra club erbij is geen toevoeging en al helemaal in de CL niet.

Levert cash op. Enige probleem is dat dan ook 1 of 2 extra ploegen mee mogen doen in europa en dat de punten dan gedeeld worden door de clubs en dat is de coeffecient. Dus dan zijn er minder punten als nu.

Levert cash op. Enige probleem is dat dan ook 1 of 2 extra ploegen mee mogen doen in europa en dat de punten dan gedeeld worden door de clubs en dat is de coeffecient. Dus dan zijn er minder punten als nu.

Het aantal ploegen blijft 6, alleen de nummers 1 t/m 3 mogen in totaal 7 ploegen afvaardigen.

Champions League plaats er bij lijkt me voor de Nederlandse clubs toch wel aantrekkelijk. Als het niet helemaal tegenzit haal je alsnog de EL na de poulefase.

Belgie heeft ook 10 punten bijeen gesprokkeld in Europa. Is ook niet eerder voorgekomen volgens mij. Knap, hoor. Mag wel is gezegd worden.
Hmm, belgische ploegen begonnen goed aan de europa leaugue. Alle drie werden groepswinnaar, anderlecht als enige 18 op 18 en standard maar 1 tegendoelpunt in de groepsfase wat een record was. Maar nu toch teleurstellend. Tja het is zo, hopelijk maakt standard er nog wat van. Het leuke is dat ze met hannover in de groepsfase zaten. Het werd 0-0 in hannover en 3-0 in standard. hannover zal dus wel wraak willen nemen.

Twente lekker naar de vriendjes in Schalke, wat een loting voor hun. Vito en TukkerGlen zullen vast zeer tevreden zijn

Twente lekker naar de vriendjes in Schalke, wat een loting voor hun. Vito en TukkerGlen zullen vast zeer tevreden zijn

Had eigenlijk liever tegen Victoria Pilzen gevoetbald, maak je meer kans tegen :p Dit is ook niet verkeerd omdat er zo'n goede vriendschap is tussen beide clubs :) Hoorde dat Schalke voor Twente - Schalke zo'n beetje 1500 kaarten krijgt en er al meer dan 10000 aanvragen waren geweest :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven