AndroidHealthClinic

Europa League topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Manchester City ook achter

Wat een drama zijn de engelse ploegen dit seizoen. Chelsea als enige over in beide Europese bekercompetities.

Morgen 11.45 loting.

Charkov of Hannover zouden de meest gunstige zijn voor AZ.

standard :roflol:

3 schoten op doel tegen, 4 - 0 verliezen. Nooit gezien...

leek wel of beide ploegen geen zin meer hadden, maar standard zei van "**** europees" en er zelf 2 inschiet.

Laatst bewerkt:
AZ-Valencia

Ze kunnen het niet slechter treffen

Nou, Heracles volgend seizoen in Europa. Ik denk niet dat we daar blij mee moeten zijn ivm punten sprokkelen voor de ranking.

Wel grappig natuurlijk

Az 1-1

intredasting

2-1

Hahahah zag je die kerel, zou een mooie gif zijn

hahahaha kging zo stuk om marcelis

:bow: AZ houdt de eer hoog in Europa. Goed voor de ranking. Weer wat puntjes erbij

Mooi van az, maar heb net de samenvatting gezien en daar domineerde valencia. Ik denk dat het in valencia nulletje of 3,4 wordt.

Mooi van az, maar heb net de samenvatting gezien en daar domineerde valencia. Ik denk dat het in valencia nulletje of 3,4 wordt.

AZ had 3-1 moeten winnen. Valencia maakt geen kans tegen dit AZ.

Hoe awesome is de Nederlandse competitie trouwens. De hele top6 zo dicht bij elkaar. CL niveau zijn we niet, maar we doen het toch echt fantastisch in de sterkste editie van de Uefa Cup/Europa League sinds ik me kan herinneren. In een EL van normaal niveau hadden we echt hele hoge ogen gegooid (voor zover AZ dat nu nog niet doet).

Wat nou Mickey Mouse competitie?

Laatst bewerkt:
Prachtige prestatie van az. Ik heb genoten in het stadion. Over het algemeen werd de druk van valencia goed weerstaan, behalve begin van de tweede helft. Toen had AZ het wat moeilijk. Maar dit is gewoon een top prestatie.

AZ had 3-1 moeten winnen. Valencia maakt geen kans tegen dit AZ.

Hoe awesome is de Nederlandse competitie trouwens. De hele top6 zo dicht bij elkaar. CL niveau zijn we niet, maar we doen het toch echt fantastisch in de sterkste editie van de Uefa Cup/Europa League sinds ik me kan herinneren. In een EL van normaal niveau hadden we echt hele hoge ogen gegooid (voor zover AZ dat nu nog niet doet).

Wat nou Mickey Mouse competitie?

Moet Naat wel gelijk geven dat het in Valencia wel 2-0 ofzo wordt. Voordeel van thuisspelen is niet te onderschatten.

Niet echt boeiende wedstrijden vanavond imo

athletico-valencia kan wel een mooie wedstrijd worden. Beiden technische ploegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven