MuscleMeat

'Europa verdrijft alle moslims in 2016'

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa al zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen.

'Moslims, pak je koffers'
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."

"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.

Kosten immigranten
Volgens Celente hebben kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"

"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente het interview af.

Bron: Fok!

Ik zou het best begrijpen als het asociale volk wat hier illegaal is er uit wordt gegooid, maar om nou iedereen weg te laten gaan.

En wat met de Nederlandse moslims ?

ik denk er eigenlijk ook wel zo over de haat word ook alleen maar erger en niet onterecht vind ik

mijn haat voor onkruid wat hier in de tuin groeit word ook steeds groter maar krijg het ook niet weg....

Hooivorken en fakkels verzamelen dus!

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem is dat niet de moslims verantwoordelijk zijn voor de vernietiging van ons land, ons volk en onze cultuur. Zij komen hier alleen maar halen wat hen door de politieke elite gul uit onze beurs wordt aangeboden. De moslims (en niet-Westerse allochtonen in het algemeen) hebben vanuit hun gezichtspunt gelijk en zijn ook absoluut niet van plan om iets terug te doen of af te staan.

Verantwoordelijk voor de huidige en toekomstige multiculturele ellende zijn de nalatige criminelen van de establishmentpartijen en de media, die op geen enkele wijze hun verantwoordelijkheid willen of durven nemen. Zij hebben Europa gecastreerd en ervoor gezorgd dat het vroeg of laat weer tot etnische botsingen zal komen omdat ze NU niet adequaat optreden.

Zolang men (de burger) dat niet inziet zal er weinig veranderen en begint de ellende uiteindelijk weer van voren af aan.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat deze voorspelling uitkomt, hoef hier niet al die moslims, wordt het land veel te vol van

Pek en veren!!! Pek en veren zeg ik je!!!!

dat zou ik nooit toestaan.

Mijn e-warrior pofbroek ligt al klaar.

TE is nooit goed. TEveel moslims zijn toegelaten via immigratie. Dat zorgde voor enorme integratieproblemen. En het zal eerst nog erger worden alvorens het betert.

Het probleem is dat niet de moslims verantwoordelijk zijn voor de vernietiging van ons land, ons volk en onze cultuur. Zij komen hier alleen maar halen wat hen door de politieke elite gul uit onze beurs wordt aangeboden. De moslims (en niet-Westerse allochtonen in het algemeen) hebben vanuit hun gezichtspunt gelijk en zijn ook absoluut niet van plan om iets terug te doen of af te staan.

Verantwoordelijk voor de huidige en toekomstige multiculturele ellende zijn de nalatige criminelen van de establishmentpartijen en de media, die op geen enkele wijze hun verantwoordelijkheid willen of durven nemen. Zij hebben Europa gecastreerd en ervoor gezorgd dat het vroeg of laat weer tot etnische botsingen zal komen omdat ze NU niet adequaat optreden.

Zolang men (de burger) dat niet inziet zal er weinig veranderen en begint de ellende uiteindelijk weer van voren af aan.

:roflol:

ja, liever oliebollen en appelflappen, sinterklaas en zwarte piet als rammadan en kopvodden (hoofdoekjes :rolleyes: )...
we willen hagelslag op brood en geen kebab

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

TE is nooit goed. TEveel moslims zijn toegelaten via immigratie. Dat zorgde voor enorme integratieproblemen. En het zal eerst nog erger worden alvorens het betert.
misschien moet je het wat nuanceren en het karakter van de groep de migreerde erbij noemen. het aantal valt opzich mee en had net zo goed een hoop positieve gevolgen mee kunnen brengen. maar 1 miljoen mensen die hun intelligentie e.d. over het algemeen niet meehebben plaatst gewoon een hoge druk op de samenleving.

zou het zelf niet erg vinden. maar dan zijn er altijd gevolgen hiervoor die niet licht opgenomen kunnen worden.
zoals een nieuwe wereld oorlog enzo.

Terug
Naar boven