- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die staan synoniem voor de 12 gefrustreerde mannetjes die hij in zn kop heeft zitten, die klaaswitz komt namelijk een paar chromosomen tekort

Wel eens er aan gedacht dat de kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk toenemen als iemand de taal machtig is. Probleem van de hudiige inburgering is alleen dat het niveau over het algemeen te laag is. Maar een klein gedeelte kan en mag inburgeren op NT2-niveau, een niveau dat eigenlijk pas echt bijdraagt aan een kennis van de Nederlandse taal.
Als je de inburgeraar vraagt om een basisopleiding zelf te vergoeden zal de inburgering nog meer stokken dan momenteel het geval is. Kunnen we daarna weer janken dat er niet geintegreerd wordt. Zo'n cursus op NT2-niveau kost circa 3.500 euro per jaar. Prima hoor als mensen dat zelf volledig moeten betalen, alleen zijn de inburgeringseisen lager en zal er dus al snel een goedkopere cursus worden gevolgd op een stuk lager niveau.
Niveau A2 is momenteel de eis om in te burgeren in Nederland, niveau A1 om in te burgeren in het buitenland. Het laatste niveau halen is een vereiste om naar Nederland te komen, het eerste niveau is het minimumniveau dat gehaald moet worden bij de verplichte inburgering in Nederland zelf. Vanaf niveau B1 echter kan je pas echt spreken over kennis van de Nederlandse taal en vanaf B2 kan iemand zich pas echt redden op de meest gebieden qua taal.
Dat er aan de poort wel strenger gekeken moet worden naar het potentieel van een migrant ben ik met je eens. Het heeft weinig zin om een nieuwe uitkeringstrekker binnen te halen die de taal nooit machtig wordt.
Licht dit eens toe, wat bedoel je hier precies mee?
Ik geloof niks van dit verhaal. Denk eerder dat er meer moslims dan Nederlanders komen in nl
Vrijheid van meningsuiting.In jouw antwoorden lees ik een wijs iemand, dus ik vindt het vreemd dat er zoveel BAGGER blijft staan.
70 % kan zo de vuilnisbak in of terug naar school.
In jouw antwoorden lees ik een wijs iemand, dus ik vindt het vreemd dat er zoveel BAGGER blijft staan.
70 % kan zo de vuilnisbak in of terug naar school.