Fitness Seller

Europees mp3 downloaden legaal!!

• Topic Starter Topic Starter
En dat jij op warezboards zit is prima, maar deel ze dan ook hier. Dat is namelijk echt delen Ik zal er geen gebruik van maken maar velen hier denk ik wel.

Die heb ik al gedeeld hier, sorry mis geschoten.

- Instellen newsreader met servergegevens, meestal iets als news.jeprovider.com

- Ophalen NZB bestandje bij indexsite en deze inlezen in de nieuwsreader.

- Wachten tot je download binnen is op volle snelheid als je een goede provider hebt

- Eventueel checken met Par2 files of alle files compleet zijn, maar dat hoeft meestal alleen maar met 4,3 Gb films. Met mp3's nog nooit een onvolledig album binnengehaald.

P-p-pardon? NZB? Par? Ik wilde alleen maar wat muziek hebben! :sob:
Waarom zo moeilijk kerel?

Op die boards is álles en meer te vinden, believe me! :D En gezelliger ook, je helpt en kent elkaar. P2P is NIET zaligmakend, oh zeker niet. Maar doe eens eerlijk:

Je wilt een leuk mp3tje ophalen,....dan ga je toch niet aan de slag met al die bestanden, parren en nzbtjes? Ik open Limewire, heb in 5 seconden gezocht wat ik vond en download meestal volle snelheid, klaar ben je.

En ik denk dat je best wat aardiger mag zijn: Ik heb VIER keer opnieuw een kans gegeven aan nieuwsgroepen, en 4 keer was het een disaster. En met mij vele anderen.
Dus dat ik iets niet uitvoerig uitprobeer kun je niet zeggen.
Waarom kan er niks gebruiksvriendelijker verzonnen worden voor die groepen?
Waarom alles opgedeeld in 7869567845 bestandjes, geheimzinnige splinters hier en daar en NZB zooi laden?

Terug
Naar boven