MuscleMeat

Eurovisie Songfestival

Eznir

Advanced Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m88
Lordi is wel fun, de rest was bagger :D .

Ik kan die crap echt niet aanzien.

Me vriendin wou die bende gister zien. Die Nederlandse Treble rotzooi was echt slecht. Leek wel of ze de josti-band imiteerden. Die gasten met die maskers waren wel geinig, zolang je je tv op stil heb staan, want die muziek die ze maakten was ook om een prognostale darminfectie van de krijgen.

Ik heb alleen die uit volgens mij Macedonie gezien...Damn wat een lekker wijf!

ijsland was m'n favoriet, lekker campy en zwaar erover :D

dat Lordi gedoe trok muzikaal ook op geen reet.

is allemaal dikke zever da song-festival, k snap ni da ze daar maar geld aan blijven geven om mee te doen, is toch duidelijk dat t allemaal vriendjespolitiek is? gewoon nimeer gaan, voila

Wat een bagger. Vroeger ging het nog om het maken van een leuk liedje.. tegenwoordig is het verworden tot een ranzige show waarin men alles doet om mensen zover te krijgen hun sms-tegoed weer wat aan te spreken.

Wel ik heb gisteren even gezien en vond het niet zo goed, het is eigenlijk een spel aan het worden van 'het Oost-Blok'. Wel Jammer dat België & Nederland er al uit liggen :(

Die trommelk*tten waren wel ok. Qua uiterlijk dan..

ik hoop echt dat dit geboycot wordt: het is allemaal vriendjespolitiek van voormalige sovjet landen..
Blij dat NL en België er niet bijzitten: zo gaat die hetze elk jaar mss eens verminderen

Ben blij dat ik er niks van gezien heb. De foto's van de mooie dames duiken vast wel ergens op, en dat gebler hoef ik niet te horen. Het is eigenlijk belachelijk dat een groepje als Treble ons internationaal moet vertegenwoordigen.

acidreign zei:
ik hoop echt dat dit geboycot wordt: het is allemaal vriendjespolitiek van voormalige sovjet landen..
Blij dat NL en België er niet bijzitten: zo gaat die hetze elk jaar mss eens verminderen

word, ik haat die klooterij, en ik hoop dat iedere keer belgie meedoet goed afgaat, zullen ze wel leren van er zoveel geld in te steken

Die twee zusjes van Treble hebben wel lekkere knoppen, maar waarom nemen ze hun oma mee op het podium?

Songfestival is achterlijke folklore alleen geschikt voor grachtengordel homo's. Zal denk ik niet lang meer duren dat Nederland geen afvaardiging meer stuurt, kans op de finale is toch nihil met al die Oostblok landen die op elkaar stemmen. Haal je de finale dan ben je daar ook weer kansloos, strijden om plek 20.

1 vriendjespolitiek zoals reeds aangehaald, wat je brengt doet er niet toe. Waardeloze gedoe tijd om afgeschaft te worden.

Slechte keuze van Nederland om die trommelende wijfjes naar het eurosongfestival te sturen, maar Eurosongfestival word ook steeds slechter aangezien er steeds meer vriendjespolitiek speelt..

hoe vaker ik die van IJsland hoor hoe leuker hij word:D

Wie ook maar enige interesse toont in het Songfestival is HOMO

Nederland slaat elk jaar weer een flater van de bovenste plank en maar schreeuwen vantevoren: dit gaat het worden!! Trieste bedoening. Vernietigen moet je ze, allemaal!

Terug
Naar boven