Fitness Seller

Even helpen pls! easy karma

done, is het je zus misschien? meer achterinfo pls

Done

ik zou der done

• Topic Starter Topic Starter
woot ben al drie dagen bezig met karma uitdelen, nu net op pagina 5 geraakt. Merci voor al de stemmen mannen wat een community zijn we hier :D

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 19:06 ----------

Mijn aanbod staat nog trouwens: 500 Likes = 10 euro 1000 Likes = 15 euro 10,000 Likes = 100 euro 50,000 Likes = 250 euro Mail of pm voor afspraak, betaling middels WU. En nee dit is geen grapje.

Kga er geen geld tegen aan smijten, ik doe dit niet voor mijn eigen maar om iemand te helpen hé. Trouwens, als dat wordt ontdekt wordt ze gediswkalifakaceerd.

Kga er geen geld tegen aan smijten, ik doe dit niet voor mijn eigen maar om iemand te helpen hé. Trouwens, als dat wordt ontdekt wordt ze gediswkalifakaceerd.
Dat kan, maar het is natuurlijk wel, itt wat naturell doet geloven, dat het behoorlijk wat tijd kost om een fb netwerk op te zetten, je zal alles op auto pilot moeten doen, automatisch registreren,decaptcha service gebruiken,inloggen eens per zoveel keer, friend requests confirmen en versturen... je gaat immers niet 100en of 1000en accounts handmatig bij houden.
Dus ja daar wil je wel wat aan verdienen.

Terug
Naar boven