Ik zal de experts in voeding op deze forum beter mijn 'ongeveer' dagelijkse eet-gewoontes opnoemen..
ong. 7 uur: ALLEEN melk !
ong. 10 uur: Brood kip of Brood sambal of broodje (met van alles) + pakje drinken
ong. 12 uur: Weer broodje(met van alles)+pakje drinken
ong. 14 uur: Broodje met van alles +pakje drinken
Meteen als ik thuis kom van school ofso , kijken of er chips/snoep ligt !.. wat laatste tijd wel wat minder is !
Daarna wacht ik op het avond eten en dat kan alles zijn.. ongeveer tegen 23.00 uur of 00.00 eet ik volle schaal fruit zoals: appels,peren,aardbeien,watermeloen,komkommer allessss wel..
te weinig voor op een dag om flink aan te komen? , wat moet er anders ,tips, alles is welkom !!
ong. 7 uur: ALLEEN melk !
ong. 10 uur: Brood kip of Brood sambal of broodje (met van alles) + pakje drinken
ong. 12 uur: Weer broodje(met van alles)+pakje drinken
ong. 14 uur: Broodje met van alles +pakje drinken
Meteen als ik thuis kom van school ofso , kijken of er chips/snoep ligt !.. wat laatste tijd wel wat minder is !
Daarna wacht ik op het avond eten en dat kan alles zijn.. ongeveer tegen 23.00 uur of 00.00 eet ik volle schaal fruit zoals: appels,peren,aardbeien,watermeloen,komkommer allessss wel..
te weinig voor op een dag om flink aan te komen? , wat moet er anders ,tips, alles is welkom !!

?, wees bewust met wat je eet. Neem een weegschaal, bak kip (zonder vet) en weeg 100gr af en doe dit in de koelkast. Per keer haal je 100 of 200 gr kip eruit en doet dat op je brood. Brood weeg je ook uiteraard om te kijken hoeveel eiwitten hierin zitten.