XXL Nutrition

even over proviron....

SCOOZY

Cool Novice
Waardering
0
heb bij voorbaat al de zoekfunctie gebruikt:rolleyes:
Maar ik zou toch willen weten wat die proviron nou exact doet.
Volgende week begin ik met me kuur :
500mg test EW
200mg deca EW
1-4 dianabol 30mg ED
9-12 winny 40mg Ed dan de nakuur...
nou heb ik al een paar keer gehoord dat ik de proviron(die ik al heb liggen)ook moet nemen, week 9-12 1 tablet elke dag voor me herstel..??

Anthony Roberts maakt daar toch wel een riskante bewering bij de link van Koen. Proviron verhoogt de LH, DUS kan je het in de nakuur gebruiken.

Zo simpel is het niet. Dat Proviron een androgeen is vergeet ie gemakshalve.

Anthony Roberts maakt daar toch wel een riskante bewering bij de link van Koen. Proviron verhoogt de LH, DUS kan je het in de nakuur gebruiken.

Zo simpel is het niet. Dat Proviron een androgeen is vergeet ie gemakshalve.

hoor toch van vele die het gebruiken tijdens pct dat het een onmisbare toevoeging is geworden. kan het zelf helaas niet checken.

-rodge

Ja het is wel onderdeel van de PCT. Geloof er zelf ook absoluut in.

Ik zou er alleen niet mee eindigen. Het is en blijft een androgeen die mogelijk toch je test productie onderdrukt. Hoe dit precies zit weet niemand en moet nog steeds worden uitgezocht. Tot die tijd durf ik proviron niet te adviseren als echte PCT product. Je zou het dus wel kunnen gebruiken aan het einde van je kuur tot en met 1 week overlap met bv. Nolvadex en HCG. Oestrogeen gehalte zal zo sterk dalen dat je daardoor heel snel herstelt.

ben het met Glen eens..

er zijn studies welke aangeven dat proviron tot doseringen van 300mg ed een gezonde axis niet onderdrukken.

echter is het zoals Glen ook aangeeft een androgeen --> dht.
ik ben dan ook van mening dat het je herstel zeer zeker wel in de weg zal staan, op basis van een onderdrukte HPTA.

alleen zal je het waarschijnlijk niet zo ervaren, vanwege de positieve uitwerkingen op het libido.

hoor toch van vele die het gebruiken tijdens pct dat het een onmisbare toevoeging is geworden. kan het zelf helaas niet checken.

-rodge

IVM de werking op het libido waarschijnlijk. Daardoor lijkt het alsof je testosteron weer in orde is, maar dat behoud van libido is toe te schrijven aan de directe werking van proviron op het libido en niet op de werking van proviron op de axis.

Dus voor herstel hoef je geen proviron te gebruiken, om libidoverlies tegen te gaan is het wel een nuttige aanvulling.

IVM de werking op het libido waarschijnlijk. Daardoor lijkt het alsof je testosteron weer in orde is, maar dat behoud van libido is toe te schrijven aan de directe werking van proviron op het libido en niet op de werking van proviron op de axis.

Dus voor herstel hoef je geen proviron te gebruiken, om libidoverlies tegen te gaan is het wel een nuttige aanvulling.

is toch wel prettig als je libido op peil blijft terwijl je axis herstelt

daarom bloed laten checken om dit te controleren.

-rodge

Verhoging van libido wordt denk ik veroorzaakt door verhoogde DHT gehalte in je lichaam (dht maakt je potent).

is toch wel prettig als je libido op peil blijft terwijl je axis herstelt

daarom bloed laten checken om dit te controleren.

-rodge

dat is idd erg fijn..

in die lijn zou het interessant zijn om een labrat te monitoren tijdens PCT waarbij één keer met en een keer zonder proviron.

daarnaast is het zo dat proviron SHBG waardes aanzienlijk verlaagt..wellicht is dit niet wenselijk tijdens PCT ivm het herstellen van de HPTA

ben het met Glen eens..

er zijn studies welke aangeven dat proviron tot doseringen van 300mg ed een gezonde axis niet onderdrukken.

echter is het zoals Glen ook aangeeft een androgeen --> dht.
ik ben dan ook van mening dat het je herstel zeer zeker wel in de weg zal staan, op basis van een onderdrukte HPTA.

alleen zal je het waarschijnlijk niet zo ervaren, vanwege de positieve uitwerkingen op het libido.

op 300mg ED, ben ik me waarschijnlijk 24/7 aan het masturberen:o

haha..wij allemaal waarschijnlijk..:D

idd,

ben gisteren ook met provi gestart, er komen hete tijden aan denk ik :D

ik heb alleen proviron gebruikt als nakuur. De reden is dat ik me op zeer korte termijn toch al laat helpen aan de gyno die ik aan mijn linkerborst heb. Daarom heb ik geen nolvadex erbij gepakt zoals ik normaal zeker wel zou doen. De proviron ben ik gaan gebruiken vanaf ongeveer de 7e week van mijn kuur met test e en tren e.

Gedurende de gehele kuur heb ik last gehad van mijn linkerborst ondanks dat ik de proviron gebruikte. Totdat ik 2 weken eerder met de tren stopte en toen verdween de pijn/gevoeligheid bij mijn linker borst snel. Ben toen nog een paar weken met de test e en proviron doorgegaan om vervolgens de laatste 3 weken op alleen proviron te gaan.

Heb na de kuur geen last gehad van libido probs, maar dat wil ik niet direct toeschrijven aan de proviron. Het had denk ik ook te maken dat mijn gear (test e) niet echt goed bij mij heeft aangeslagen tijdens de gehele kuur. Iedere keer een harde zere reet doet blijkbaar toch iets met de opname van het goedje. Toch moet ik er wel bij zeggen dat toen ik stopte met de proviron, ik iets minder hard knalde ik de slaapkamer. Maar verder wordt ie iedere morgen nog steeds eerder wakker dan ik en laat het nooit afweten bij zijn favoriete hobby:p

Inmiddels ben ik zo'n 4 weken gestopt met de proviron.

Gedurende de gehele kuur heb ik last gehad van mijn linkerborst ondanks dat ik de proviron gebruikte. Totdat ik 2 weken eerder met de trenbolone stopte en toen verdween de pijn/gevoeligheid bij mijn linker borst snel. .

van tren krijg ik ook altijd gyno, moet dan 5 dagen letro op 2,5 mg nemen en vanaf dan eod 2,5 dan blijft het weg, liever neem ik geen letro dus ben de laatste keer snel weer gestopt met de tren

van trenbolone krijg ik ook altijd gyno, moet dan 5 dagen letro op 2,5 mg nemen en vanaf dan eod 2,5 dan blijft het weg, liever neem ik geen letro dus ben de laatste keer snel weer gestopt met de trenbolone

heb je al eens een prolactin antagonist gebruikt?

Terug
Naar boven