Fitness Seller

even over proviron....

elk medicijn heeft negatieve bijwerkingen. wat dacht je van as en chlosterol? niemand die je daarover hoort, hart en vaatziekte is nr.1 doodsoorzaak in nl. dus zou me daar bv meer zorgen over maken

vraag me af op welke termijn dat dat is, op de termijn van een trenbolone cycle @ 2 x 0.5mg per week kan ik me moeilijk voorstellen dat je hart naar de kloten gaat.

die kapotte hartkleppen kan je krijgen van de dosti, en niet van de Tren, en ik nam geen 1 ml per week maar 1ml per dag (200mg/ml)

die kapotte hartkleppen kan je krijgen van de dosti, en niet van de Tren, en ik nam geen 1 ml per week maar 1ml per dag (200mg/ml)

dat zeg ik toch ook niet:) ik wil alleen maar zeggen dat die kapotte hartkleppen enkel voorkomen bij LANGDURIG gebruik en niet door 2 maanden 2 keer per week 0.5 MG te nemen (cabergoline dus), btw voor de genen die het niet weten, cabaser is ook cabergoline en stukken goedkoper dan dostinex

is cabaser of cabergolino legaal verkrijgbaar?

Voor dostinex heb je een recept nodig bij de dokter.

Overigens is cabergoline gewoon dostinex dus ik weet niet waar jij het vandaan hebt dat dostinex duurder is want het is gewoon dezelfde werkzame stof.

5619.jpg - 102535

ben dostinex nog nooit ergens tegengekomen in NL.

Terug
Naar boven