Lavendel
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 19%
Hallo allemaal,
Ik wilde mij even voorstellen voordat ik van alles ga posten
Ik woon in midden Nederland en ben 9 jaar getrouwd. Ik lees geregeld mee, ook met mijn man. Maar ik wil toch ook wat meer deelnemen nu.
Ik heb heel licht ondergewicht en het is dan ook niet mijn doel om af te vallen. Met meer spiermassa zou ik wat kunnen aankomen (hoop ik). Verder zou ik wel graag strakker willen worden, vooral bij mijn billen en benen. Ik wil mij daar dus eerst in verder verdiepen. Verder zou ik misschien nog wel wat kunnen aanpassen in mijn voeding. Ik eet over het algemeen 'schoon', maar ik gok dat ik wat omhoog moet in inname om te kunnen groeien in spiermassa.
Dat zijn voor nu mijn doelen. Fijn dat dit forum er is!
Ik wilde mij even voorstellen voordat ik van alles ga posten
Ik woon in midden Nederland en ben 9 jaar getrouwd. Ik lees geregeld mee, ook met mijn man. Maar ik wil toch ook wat meer deelnemen nu. Ik heb heel licht ondergewicht en het is dan ook niet mijn doel om af te vallen. Met meer spiermassa zou ik wat kunnen aankomen (hoop ik). Verder zou ik wel graag strakker willen worden, vooral bij mijn billen en benen. Ik wil mij daar dus eerst in verder verdiepen. Verder zou ik misschien nog wel wat kunnen aanpassen in mijn voeding. Ik eet over het algemeen 'schoon', maar ik gok dat ik wat omhoog moet in inname om te kunnen groeien in spiermassa.
Dat zijn voor nu mijn doelen. Fijn dat dit forum er is!

i see what you did there....

. daar ben ik ook blij mee.
de juiste voeding zal er zeker voor zorgen dat je aan komt