Fitness Seller

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco Chervet

Novice
Lid geworden
7 apr 2019
Berichten
28
Waardering
23
Lengte
1m96
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
Hoi allemaal,

Zal me even voorstellen. Remco, 48 jaar woonachtig in de Achterhoek. Vroeger (heel lang geleden) veel aan sport gedaan. Onder andere 17 jaar oosterse vechtsporten en kracht-training. Door ziekte noodgedwongen moeten stoppen (hersenvliesontsteking, N.A.H.). In de jaren erna niets meer aan sport gedaan, scheiding achter kiezen, overlijden van dochtertje, 2 mega zware burn-outs gehad (derde lag op de loer) en liep mijn gewicht op naar een beschamende 134 kg.

Vorig jaar oktober schrok ik van een foto waarop ik stond. Ik schaamde me diep en nam het besluit hier wat aan te doen.

Nu 6 maanden later kan ik zeggen, door mijn eetgewoontes aan te passen (geen koek, snoep, chips, snacks, gebak, frisdrank en witte koolhydraten meer), zit ik op een gewicht van 97,9kg. Er is dus ruim 36 kg af. Een mijlpaal en overwinning voor mezelf.

Maar ben er nog lang niet. Vanaf maandag 8 april ga ik weer terug naar de sportschool en zal "onder begeleiding" gaan werken aan mijn lichaam d.m.v. Kettlebell trainingen, gecombineerd met een 100 dagen challenge.

Zeer zwaar ik weet het, maar met juiste hulp en motivatie moet mij dit lukken. En ben er gebrand op dit te doen. Ik wil bewijzen dat met de beperkingen door het leven, dit wel degelijk kan.

Ik heb alleen wel een vraag. Is er een digitale dagboek, waar ik zowel mijn eetpatroon alswel mijn sport activiteiten en resultaten kan vastleggen. En welke ik kan benaderen vanuit een app als op de pc.

Wie oh wie weet hier een antwoord op.

Een sportieve groet,

Remco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven