Fitness Seller

Examen in aantocht, jongeren aan de pil

ik snap echt niet al dat hype en paniek rond de examens ???
ik had me niet eens voorbereid op de examens en bijna alles gehaald. Uiteindelijk ben ik de rest niet eens gaan herkansen. Had nooit zo'n lange vakantie gehad in 5 havo :D zowieso 3 maanden zomer vakantie en laatste half jaar deed ik ook niets. Wat een tijd was dat :D

we zitten dan ook in een pillen society.. koolhydraten zijn het belangrijkst om te studeren, alsook het feit dat je hersens 8 uur rust/slaap nodig hebben om de ingestudeerde materie te 'ordenen'. En dit klopt wel, snachts doorleren heeft minder nut dan wanneer je er toch nog genoeg slaap tussenlast..

ik snap echt niet al dat hype en paniek rond de examens ???
ik had me niet eens voorbereid op de examens en bijna alles gehaald. Uiteindelijk ben ik de rest niet eens gaan herkansen. Had nooit zo'n lange vakantie gehad in 5 havo :D zowieso 3 maanden zomer vakantie en laatste half jaar deed ik ook niets. Wat een tijd was dat :D

Mijn voorbereiding voor examens als geschiedenis e.d. bestonden niet uit pillen maar uit een paar uurtjes doorzakken in de kroeg. Na wat glazen alcohol had ik een stuk meer inspiratie en ik schreef hele pagina's vol :)

Terug
Naar boven