Fitness Seller

Excel for nutrition calculation

MesutY

Freaky Bodybuilder
Waardering
617
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Beste BB'ers

Heb een beetje gezocht op het forum maar ik kon niet echt vinden waar ik naar zocht. Is er een excel file waarbij ik van een product de nutritional value's van 100gr invul. En als ik die 100 gram dan verander in 20 of 200gr, dat hij dat dan automatisch uitrekent. Het kan ook gemaakt worden maar helaas ben ik ook weer niet zo pro met excel. Heb geen zin om alles elke keer te berekenen.

Uiteindelijk is dat dan wel handig want dan heb ik een heel database van shit die ik eet. Maar dan vul ik gewoon in hoeveel gram ik daarvan eet en dan laat hij gewoon zien wat ik aan nutritional value's binnen krijg.

Laatst bewerkt:
Beste BB'ers

Heb een beetje gezocht op het forum maar ik kon niet echt vinden waar ik naar zocht. Is er een excel file waarbij ik van een product de nutritional value's van 100gr invul. En als ik die 100 gram dan verander in 20 of 200gr, dat hij dat dan automatisch uitrekent. Het kan ook gemaakt worden maar helaas ben ik ook weer niet zo pro met excel. Heb geen zin om alles elke keer te berekenen.

Uiteindelijk is dat dan wel handig want dan heb ik een heel database van shit die ik eet. Maar dan vul ik gewoon in hoeveel gram ik daarvan eet en dan laat hij gewoon zien wat ik aan nutritional value's binnen krijg.

My god

Regel van drie moeten we hier gaan uileggen....

/100 maal u cel van u ingevulde grammen en hievoor nog een dollarteken

bedoel je soms dit:

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter

Juist! zo iets, maar de nutrionele waarde staan daar al in, en die kloppen niet helemaal met de producten die ik gebruik. Kan ik dat veranderen.

Maar het principe is helemaal juist!

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 17:38 ----------

Ow ik zie het al 3e tabblad. Thx man jij bent mijn redder KARMA voor jou.

Terug
Naar boven