XXL Nutrition

Exclusief voor DBB leden tijdens FPA/Rings gala Za.3 November "The honored society"

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Een exclusieve "meet en greet" met Joop Kasteel en aanwezig bij de weging van het top vechtsport evenement "The honored society" op zaterdag 3 november 2012.

Tijdens deze meet en greet krijg je de gelegenheid om de hand te schudden van Joop Kasteel, neerlands icoon op het gebied van kracht-en vechtsport.

Heb je vragen over voeding en/of training dan kun je die tijdens deze ontmoeting stellen, ook krijg je de gelegenheid om je met Joop op de gevoelige plaat te laten vereeuwigen.

Enige wat je hoeft te doen is een kaartje te kopen van dit fantastische gala.

Je kunt je aanmelden voor deze exclusieve kaart via pm bij mij.

Vechtsport gala's van dit niveau zijn er niet wekelijks in nederland, beleef het van het begin tot het eind met je vrouw/vriendin of vrienden mee en proef de spanning van de vechters tijdens de weging en als klap op de vuurpijl...beleef een top avond op za 3 november met super partijen.

In de hoofdpartij staan twee grote talenten tegenover elkaar, volgens kenners de mogelijke opvolgers van de huidige K-1 generatie.
Erturul Bayrak vs Geronimo de Groot. Zij maken hun debuut in de allerhoogste klasse van het K-1 kickboksen.
Beide vechters staan bekend om hun technische vaardigheid en hun vechtershart, maar vooral om hun sportiviteit.

De "knock-out" speelt een belangrijke rol tijdens het gala. De partijen zijn zo gematcht dat de "KO" vanaf de eerste ronde in de lucht hangt. Bovendien krijgen de vechters een bonus indien men de tegenstander, op reglementaire wijze, KO krijgt! Spektakel dus!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super initiatief dit, goed geregeld!

Laatst bewerkt:
500 man komen stormend op Joop af :roflol:

zie het al voor me.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat een latertje worden voor Joop vrees ik;-)

500 man komen stormend op Joop af :roflol:

zie het al voor me.
Haha!! Ik heb gelukkig hulp van de jonge garde!!

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 08:15 ----------

Effe zonder gekheid mensen, het wordt echt een leuk gala en het is echt leuk om bij zo'n weging aanwezig te zijn. Je voelt de spanning echt, vooral bij de partijen die beladen zijn. Ik zal zorgen dat mijn haar goed zit..

Uiteraard mogen de builders die avond ook gewoon hun training pakken..

Ik kom sowieso. Met entourage. Waar kan ik kaarten halen. Bij azad?

Ik kom sowieso. Met entourage. Waar kan ik kaarten halen. Bij azad?

Ja bij Azad kan of je maakt gebruik van de dbb service en ik stuur je de kaarten op. Maar als je toch bij fpa komt en er niet speciaal voor naar toe hoeft dan kan dat natuurlijk ook.

Hoop dat het net zo word als vorig jaar...eigenlijk hoop ik beter...
Was vorig jaar gezellig..en leuk om erbij te zijn..

Even een update; de kaartverkoop loopt zeer voorspoedig, wordt een echte volle bak!! Ook de sponsoring loopt zeer voorspoedig. Ik had hier een hard hoofd in, het is financieel zwaar op de meeste plekken, maar we treffen het!

Dat is het mooie van deze tijd, niet alleen coffeeshops wensen zich te binden aan K1 gala's maar ook bedrijven uit de cosmetische sfeer, securitybedrijven en zelfs een dierenopvang steunen ons gala.

JK is blij..

Gaat uitverkocht worden! Zin in om morgen de jongens aan het werk te zien.

Volle bak. Mooi partijen. Word een top sfeertje!

Kijk hier nog meer naar uit dan glory brussel, echt! Nog een paar uurtjes en dan op ons gemakje naar Amersfoort.

Thanx man!

Gala was ge-wel-dig! Super partijen gezien, zat op het puntje van m'n stoel ook omdat we alle jongens natuurlijk kennen. Zaal was helemaal uitverkocht en de sfeer was top. Hele mooie opzet ook van rings. Bij de hoofdpartij van Ethurul en Geronimo ging het dak eraf. Wat een beest is Geronimo ook zeg maar Eturul had 'm de eerste ronde al 2x 8 tellen bezorgd. Ethurul begon heel sterk. Helaas was Eturul ziek en was 'm eigenlijk afgeraden te vechten maar Ethurul is een echte topper en was er zich van bewust dat hij als hoofdpartij niet zomaar verstek kon laten gaan. 2e ronde werd het daardoor al moeilijk voor Ethurul en kwam Geronimo sterk terug. Voor aanvang van de 3e ronde moest Ethurul helaas opgeven.
Al had ik Ethurul graag zien winnen gisteren.
Beide jongens hebben laten zien dat ze van top niveau zijn en hebben het publiek gegeven waar ze voor kwamen, namelijk een super partij.

Potverdomme wat een partij zeg!! Prachtig. En wat voor acht tellen gaf erturul aanngeronimo pfff. En die geronimo ook gewoon doodleuk opstaan. Prachtig

Terug
Naar boven